Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI – Atmosféra vs. turbo
7
/
38
Prohlédnout znovu
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI – Atmosféra vs. turbo
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Atmosférická čtrnáctistovka je sympatický parťák do města, na okreskách stačí s výhradami, ale na dálnici se vyloženě trápí z nedostatku síly. A posádku obtěžuje hlukem. Řazení ale měla tužší a lépe vymezené než její nástupkyně.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přeplňovaný tříválec koncernu Volkswagen patří z uživatelského hlediska k tomu nejlepšímu na trhu. V octavii je příjemně utlumený a ve srovnání s předchůdkyní jede málem jak sportovní RS. Po dálnici letí s lehkostí, točí o 1300 otáček méně a i na šestku dokáže zrychlit. Řadicí páka krájí kulisu trochu hrubozrnně.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?