Škoda podpoří prodeje nových i ojetých aut, Restart nabídne zvýhodnění až 217.600 Kč
16
/
78
Prohlédnout znovu
Škoda podpoří prodeje nových i ojetých aut, Restart nabídne zvýhodnění až 217.600 Kč
Modelová řada Škoda Auto
|
Škoda
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Digitální přístroje lze přikoupit, k navigaci je dostanete automaticky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kratší, přesnější a tišší řazení než v ceedu přispívá k lepšímu pocitu z jízdy, což platí i pro sportovnější svezení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ryze dotykové ovládání nám moc nevoní.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Scala má velmi poddajný podvozek, takže se stejně jako ceed staví na tři, přes táhlé vlny pluje jako parník, ale nabízí lepší kompromis mezi komfortem a jistotou při svižném tempu. Sedmnáctipalcová kola bychom oželeli, na ostrých nerovnostech už dost kopou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Scala představuje motor 1.0 TSI v novém světle. Je výtečně utlumený, rozjíždí se s ním sametově a ani po vytočení nezní rušivě.
|
Svět motorů/Petr Homolka
U škodovky máte základní LED světla v ceně a Bi-LED za příplatek 19 000 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.
|
acz
Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní