Škoda podpoří prodeje nových i ojetých aut, Restart nabídne zvýhodnění až 217.600 Kč

20/78
Přehled fotografií
Zavřít
  • Modelová řada Škoda Auto
    Modelová řada Škoda Auto| Zdroj: Škoda
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: acz
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia | Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Digitální přístroje lze přikoupit, k navigaci je dostanete automaticky.
    Digitální přístroje lze přikoupit, k navigaci je dostanete automaticky.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kratší, přesnější a tišší řazení než v ceedu přispívá k lepšímu pocitu z jízdy, což platí i pro sportovnější svezení
    Kratší, přesnější a tišší řazení než v ceedu přispívá k lepšímu pocitu z jízdy, což platí i pro sportovnější svezení| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Ryze dotykové ovládání nám moc nevoní.
    Ryze dotykové ovládání nám moc nevoní.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Scala má velmi poddajný podvozek, takže se stejně jako ceed staví na tři, přes táhlé vlny pluje jako parník, ale nabízí lepší kompromis mezi komfortem a jistotou při svižném tempu. Sedmnáctipalcová kola bychom oželeli, na ostrých nerovnostech už dost kopou.
    Scala má velmi poddajný podvozek, takže se stejně jako ceed staví na tři, přes táhlé vlny pluje jako parník, ale nabízí lepší kompromis mezi komfortem a jistotou při svižném tempu. Sedmnáctipalcová kola bychom oželeli, na ostrých nerovnostech už dost kopou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Scala představuje motor 1.0 TSI v novém světle. Je výtečně utlumený, rozjíždí se s ním sametově a ani po vytočení nezní rušivě.
    Scala představuje motor 1.0 TSI v novém světle. Je výtečně utlumený, rozjíždí se s ním sametově a ani po vytočení nezní rušivě.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • U škodovky máte základní LED světla v ceně a Bi-LED za příplatek 19 000 Kč.
    U škodovky máte základní LED světla v ceně a Bi-LED za příplatek 19 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Scala 1.0 TSI
    Škoda Scala 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Kamiq 1.0 TSI
    Škoda Kamiq 1.0 TSI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.
    K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.
    Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.| Zdroj: acz
  • Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.
    Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.
    Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Karoq 1.5 TSI
    Škoda Karoq 1.5 TSI| Zdroj: acz
Modelová řada Škoda Auto
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Škoda Fabia
Digitální přístroje lze přikoupit, k navigaci je dostanete automaticky.
Kratší, přesnější a tišší řazení než v ceedu přispívá k lepšímu pocitu z jízdy, což platí i pro sportovnější svezení
Ryze dotykové ovládání nám moc nevoní.
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Scala má velmi poddajný podvozek, takže se stejně jako ceed staví na tři, přes táhlé vlny pluje jako parník, ale nabízí lepší kompromis mezi komfortem a jistotou při svižném tempu. Sedmnáctipalcová kola bychom oželeli, na ostrých nerovnostech už dost kopou.
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Scala 1.0 TSI
Scala představuje motor 1.0 TSI v novém světle. Je výtečně utlumený, rozjíždí se s ním sametově a ani po vytočení nezní rušivě.
U škodovky máte základní LED světla v ceně a Bi-LED za příplatek 19 000 Kč.
Škoda Scala 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
Škoda Kamiq 1.0 TSI
K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.
Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.
Škoda Karoq 1.5 TSI
Škoda Karoq 1.5 TSI