Škoda podpoří prodeje nových i ojetých aut, Restart nabídne zvýhodnění až 217.600 Kč
70
/
78
Prohlédnout znovu
Škoda podpoří prodeje nových i ojetých aut, Restart nabídne zvýhodnění až 217.600 Kč
Modelová řada Škoda Auto
|
Škoda
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Octavia
|
acz
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Fabia
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Digitální přístroje lze přikoupit, k navigaci je dostanete automaticky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kratší, přesnější a tišší řazení než v ceedu přispívá k lepšímu pocitu z jízdy, což platí i pro sportovnější svezení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ryze dotykové ovládání nám moc nevoní.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Scala má velmi poddajný podvozek, takže se stejně jako ceed staví na tři, přes táhlé vlny pluje jako parník, ale nabízí lepší kompromis mezi komfortem a jistotou při svižném tempu. Sedmnáctipalcová kola bychom oželeli, na ostrých nerovnostech už dost kopou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Scala představuje motor 1.0 TSI v novém světle. Je výtečně utlumený, rozjíždí se s ním sametově a ani po vytočení nezní rušivě.
|
Svět motorů/Petr Homolka
U škodovky máte základní LED světla v ceně a Bi-LED za příplatek 19 000 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Scala 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI
|
Svět motorů/Petr Homolka
K nižší spotřebě přispívá i systém vypínání dvojice válců ACT. Ten pracuje neznatelně a změnu režimu odhalíte jen pohledem na palubní počítač.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Každý karoq má ve standardu dvouzónovou automatickou klimatizaci.
|
acz
Přesné řazení patří k dobrým škodováckým mravům.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škodovácká patnáctistovka je jako Japonec kultivovaná a tichá. O 10 kW méně výkonu není znát, protože karoq je o 122 kg lehčí.
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.5 TSI
|
acz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem