Skoro milion nových aut v červenci v Číně bylo do zásuvky. Kolik jich zamířilo do Ruska?

56/117
Přehled fotografií
Zavřít
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Dongfeng Shine 1.5
    Dongfeng Shine 1.5| Zdroj: Auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Nio ET5 Touring
    Nio ET5 Touring| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • MG4 Electric Luxury
    MG4 Electric Luxury| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Free (106 kWh)
    Voyah Free (106 kWh)| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Voyah Dream
    Voyah Dream| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ani dvouspojková převodovka nemá původ v Číně, ale u firmy Magna. Naladění už má obstojné a zůstala jí i možnost manuální změny stupňů.
    Ani dvouspojková převodovka nemá původ v Číně, ale u firmy Magna. Naladění už má obstojné a zůstala jí i možnost manuální změny stupňů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Klimatizace má vlastní panel a dá se přes ni nastavovat i teplota pro zadní pasažéry (ti mají svůj panel ve druhé řadě), část nastavení je však i na displeji multimédií. 16 Svět
    Klimatizace má vlastní panel a dá se přes ni nastavovat i teplota pro zadní pasažéry (ti mají svůj panel ve druhé řadě), část nastavení je však i na displeji multimédií. 16 Svět| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ačkoliv rozhodně nemá sportovní ambice, v losím testu si auto vede obstojně. Náklon karoserie není nijak velký, vůz reaguje rychle a elektronická stabilizace zasahuje spíše decentně, ani sklon k nedotáčivosti není velký.
    Ačkoliv rozhodně nemá sportovní ambice, v losím testu si auto vede obstojně. Náklon karoserie není nijak velký, vůz reaguje rychle a elektronická stabilizace zasahuje spíše decentně, ani sklon k nedotáčivosti není velký.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na veliké karoserii možná působí 18“ kola jako malá, spolu s vysokým profi lem ale pomáhají k lepšímu komfortu jízdy. Výhrady nemáme ani k fungování brzd.
    Na veliké karoserii možná působí 18“ kola jako malá, spolu s vysokým profi lem ale pomáhají k lepšímu komfortu jízdy. Výhrady nemáme ani k fungování brzd.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kufr je v sedmimístné konfiguraci vskutku maličký, v pětimístné je už mnohem použitelnější. Přesný objem bohužel neznáme.
    Kufr je v sedmimístné konfiguraci vskutku maličký, v pětimístné je už mnohem použitelnější. Přesný objem bohužel neznáme.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
    Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • DFM znamená Dongfeng Motor a pod touto zkratkou značka vystupuje ve státech západní Evropy. Všechny čtyři blinkry na světlech jsou dynamické.
    DFM znamená Dongfeng Motor a pod touto zkratkou značka vystupuje ve státech západní Evropy. Všechny čtyři blinkry na světlech jsou dynamické.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ve standardní výbavě jsou světlomety LED, která svítí velmi solidně, a také denní svícení LED, naopak přední mlhovky zde chybějí
    Ve standardní výbavě jsou světlomety LED, která svítí velmi solidně, a také denní svícení LED, naopak přední mlhovky zde chybějí| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Voyah Free (106 kWh)
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Dongfeng Shine 1.5
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
Nio ET5 Touring
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
MG4 Electric Luxury
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Free (106 kWh)
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Voyah Dream
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
Ani dvouspojková převodovka nemá původ v Číně, ale u firmy Magna. Naladění už má obstojné a zůstala jí i možnost manuální změny stupňů.
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
Klimatizace má vlastní panel a dá se přes ni nastavovat i teplota pro zadní pasažéry (ti mají svůj panel ve druhé řadě), část nastavení je však i na displeji multimédií. 16 Svět
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
Ačkoliv rozhodně nemá sportovní ambice, v losím testu si auto vede obstojně. Náklon karoserie není nijak velký, vůz reaguje rychle a elektronická stabilizace zasahuje spíše decentně, ani sklon k nedotáčivosti není velký.
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
Na veliké karoserii možná působí 18“ kola jako malá, spolu s vysokým profi lem ale pomáhají k lepšímu komfortu jízdy. Výhrady nemáme ani k fungování brzd.
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
Kufr je v sedmimístné konfiguraci vskutku maličký, v pětimístné je už mnohem použitelnější. Přesný objem bohužel neznáme.
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
Dongfeng U-Tour 1.5 Turbo DCT
DFM znamená Dongfeng Motor a pod touto zkratkou značka vystupuje ve státech západní Evropy. Všechny čtyři blinkry na světlech jsou dynamické.
Ve standardní výbavě jsou světlomety LED, která svítí velmi solidně, a také denní svícení LED, naopak přední mlhovky zde chybějí