Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...

9/9
Zavřít
  • Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
    Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...| Zdroj: acz
  • Alfa Romeo 164 3,0 V6
    Alfa Romeo 164 3,0 V6| Zdroj: acz
  • Alfa Romeo 164 3,0 V6
    Alfa Romeo 164 3,0 V6| Zdroj: acz
  • Alfa Romeo 164 3,0 V6
    Alfa Romeo 164 3,0 V6| Zdroj: acz
  • Stylisticky čistá a věcná přístrojová deska obsahuje celkem šest přístrojů a jsou na ní i praktické odkládací plochy.
    Stylisticky čistá a věcná přístrojová deska obsahuje celkem šest přístrojů a jsou na ní i praktické odkládací plochy.| Zdroj: acz
  • Velkou péči věnoval výrobce i sedadlům, jsou pohodlná, přední podélně i výškově elektricky stavitelná, stejně jako se jen elektricky může sklápět opěradlo. Nechybí ani středová loketní opěrka mezi předními sedadly.
    Velkou péči věnoval výrobce i sedadlům, jsou pohodlná, přední podélně i výškově elektricky stavitelná, stejně jako se jen elektricky může sklápět opěradlo. Nechybí ani středová loketní opěrka mezi předními sedadly.| Zdroj: acz
  • Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.
    Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.| Zdroj: acz
  • Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.
    Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.| Zdroj: acz
  • Výkonnému šestiválci do V vévodí v dost zaplněném motorovém prostoru šestice chromovaných sacích kolen. Je to prostě strojovna ukrývající v sobě 135 kW.
    Výkonnému šestiválci do V vévodí v dost zaplněném motorovém prostoru šestice chromovaných sacích kolen. Je to prostě strojovna ukrývající v sobě 135 kW.| Zdroj: acz
Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
Alfa Romeo 164 3,0 V6
Alfa Romeo 164 3,0 V6
Alfa Romeo 164 3,0 V6
Stylisticky čistá a věcná přístrojová deska obsahuje celkem šest přístrojů a jsou na ní i praktické odkládací plochy.
Velkou péči věnoval výrobce i sedadlům, jsou pohodlná, přední podélně i výškově elektricky stavitelná, stejně jako se jen elektricky může sklápět opěradlo. Nechybí ani středová loketní opěrka mezi předními sedadly.
Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.
Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.
Výkonnému šestiválci do V vévodí v dost zaplněném motorovém prostoru šestice chromovaných sacích kolen. Je to prostě strojovna ukrývající v sobě 135 kW.