Start dlouhodobého testu Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT – 50 na elektriku, 650 na benzin
47
/
57
Prohlédnout znovu
Start dlouhodobého testu Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT – 50 na elektriku, 650 na benzin
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pracoviště řidiče je přehledné, intuitivní. Palubní desce dominuje 10,25‘‘ displej zobrazení navigace a dalších funkcí. To důležité od vyhřívání sedadel a volantu po hlasitost rádia můžete nastavit klasickými ovladači. Za to píšeme dvakrát bravo! K nejvyšší výbavě patří i přístrojový štít s 12,3‘‘ displejem za volantem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vpředu se nám líbí pozice za volantem i natočení středového panelu i obrazovky směrem k řidiči.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kombík nabízí dostatek místa na všech sedadlech. Hodně prostoru zbývá před koleny i nad hlavou většině redaktorů. Máte-li do 180 centimetrů, budete se cítit královsky i vzadu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Největším minusem plug-in hybridní verze je zmenšení zavazadelníku z 625 na pouhých 437 litrů kvůli zastavěným bateriím
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Největším minusem plug-in hybridní verze je zmenšení zavazadelníku z 625 na pouhých 437 litrů kvůli zastavěným bateriím
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Po dobití do 100 % nám ceed ukáže úplně vždycky dojezd přes padesát kilometrů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Využití pětiny kapacity, tedy pád na 80 % baterie, přichází po deseti dvanácti ujetých kilometrech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ač kapacita baterie ukazuje ještě 58 %, z původně jednapadesátikilometrového dojezdu už nezbývá ani polovina.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při 40 % zásoby šťávy ze zásuvky zbývá ujet čistě na elektřinu posledních dvanáct kilometrů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Když klesne kapacita akumulátorů pod 20 %, jízda čistě na elektřinu končí, ceed si totiž nechává vždy aspoň kolem 10 % na výpomoc ke spalovacímu motoru
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV GPF 6DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ze standardní zásuvky nabíjíme oranžovým kabelem. Je dost dlouhý, prodlužovačky se nedoporučují.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Spotřeba během testu
|
Svět motorů
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší