Stavební vozidla: Dvě řady K a C

9/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Stavební vozidla: Dvě řady K a C
    Stavební vozidla: Dvě řady K a C| Zdroj: acz
  • Pohodlí v stavebních řadách se blíží dálničními tahači
    Pohodlí v stavebních řadách se blíží dálničními tahači| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Do lehčího stavebního prostředí patří řada C s velkým užitečným zatížením
    Do lehčího stavebního prostředí patří řada C s velkým užitečným zatížením| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Zavěšení diferenciálu zadní nápravy vykazuje mimořádnou pevnost
    Zavěšení diferenciálu zadní nápravy vykazuje mimořádnou pevnost| Zdroj: acz
  • 7,7litrový šestiválec šetří pohotovostní hmotnost u řady C
    7,7litrový šestiválec šetří pohotovostní hmotnost u řady C| Zdroj: acz
  • Řada K používá velmi robustní podvozek
    Řada K používá velmi robustní podvozek| Zdroj: acz
  • Přední světlomety mohou být chráněny ocelovou mřížkou
    Přední světlomety mohou být chráněny ocelovou mřížkou| Zdroj: acz
  • Renault
    Renault| Zdroj: acz
  • Vyvedení výfuku kolmo uvolňuje podvozek pro montáž nejrůznějších nástaveb
    Vyvedení výfuku kolmo uvolňuje podvozek pro montáž nejrůznějších nástaveb| Zdroj: acz
Stavební vozidla: Dvě řady K a C
Pohodlí v stavebních řadách se blíží dálničními tahači
Renault
Do lehčího stavebního prostředí patří řada C s velkým užitečným zatížením
Renault
Zavěšení diferenciálu zadní nápravy vykazuje mimořádnou pevnost
7,7litrový šestiválec šetří pohotovostní hmotnost u řady C
Řada K používá velmi robustní podvozek
Přední světlomety mohou být chráněny ocelovou mřížkou
Renault
Vyvedení výfuku kolmo uvolňuje podvozek pro montáž nejrůznějších nástaveb