Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře

76/84
Přehled fotografií
Zavřít
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: Subaru
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Subaru Legacy
    Subaru Legacy| Zdroj: acz
  • Upravené Legacy RS překonalo při testování 100 000 km průměrnou rychlostí 223,34 km/h
    Upravené Legacy RS překonalo při testování 100 000 km průměrnou rychlostí 223,34 km/h| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA poznáte třeba podle sportovního volantu Momo Cobra
    Subaru Legacy RS-RA poznáte třeba podle sportovního volantu Momo Cobra| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Základní Subaru RS disponovalo bohatou výbavou. Vedle klimatizace šlo třeba i o vzduchový podvozek a rolovací střešní okno.
    Základní Subaru RS disponovalo bohatou výbavou. Vedle klimatizace šlo třeba i o vzduchový podvozek a rolovací střešní okno.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Říká se, že správné závodní sedadlo vás nepustí, ale zároveň je velmi komfortní. V těchto skořepinách můžete strávit klidně hodiny.
    Říká se, že správné závodní sedadlo vás nepustí, ale zároveň je velmi komfortní. V těchto skořepinách můžete strávit klidně hodiny.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Nejlepší grip přední nápravě zajistíte přibrzďováním levou nohou. Zatáčky tak můžete projíždět obrovskými rychlostmi.
    Nejlepší grip přední nápravě zajistíte přibrzďováním levou nohou. Zatáčky tak můžete projíždět obrovskými rychlostmi.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • I přes svou velmi sportovní náturu je vůz skvěle naladěný i na nezpevněné cesty
    I přes svou velmi sportovní náturu je vůz skvěle naladěný i na nezpevněné cesty| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Poskládat dnes Subaru Legacy RS-RA je záležitost několika měsíců. Připravte se, že díly můžete shánět i po celém světě.
    Poskládat dnes Subaru Legacy RS-RA je záležitost několika měsíců. Připravte se, že díly můžete shánět i po celém světě.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Subaru Legacy RS-RA
    Subaru Legacy RS-RA| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Na původním voze byly patnáctky, zde můžete vidět sedmnáctky Revolution s pneumatikami Bridgestone
    Na původním voze byly patnáctky, zde můžete vidět sedmnáctky Revolution s pneumatikami Bridgestone| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
  • Signifikantní zvuk plochého čtyřválce si nespletete s ničím jiným. O tomto autě navíc víte už z velké dálky.
    Signifikantní zvuk plochého čtyřválce si nespletete s ničím jiným. O tomto autě navíc víte už z velké dálky.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Vladimír Kadera
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Subaru Legacy
Upravené Legacy RS překonalo při testování 100 000 km průměrnou rychlostí 223,34 km/h
Subaru Legacy RS-RA poznáte třeba podle sportovního volantu Momo Cobra
Subaru Legacy RS-RA
Základní Subaru RS disponovalo bohatou výbavou. Vedle klimatizace šlo třeba i o vzduchový podvozek a rolovací střešní okno.
Říká se, že správné závodní sedadlo vás nepustí, ale zároveň je velmi komfortní. V těchto skořepinách můžete strávit klidně hodiny.
Subaru Legacy RS-RA
Nejlepší grip přední nápravě zajistíte přibrzďováním levou nohou. Zatáčky tak můžete projíždět obrovskými rychlostmi.
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
I přes svou velmi sportovní náturu je vůz skvěle naladěný i na nezpevněné cesty
Subaru Legacy RS-RA
Poskládat dnes Subaru Legacy RS-RA je záležitost několika měsíců. Připravte se, že díly můžete shánět i po celém světě.
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Subaru Legacy RS-RA
Na původním voze byly patnáctky, zde můžete vidět sedmnáctky Revolution s pneumatikami Bridgestone
Signifikantní zvuk plochého čtyřválce si nespletete s ničím jiným. O tomto autě navíc víte už z velké dálky.