Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané
2
/
93
Prohlédnout znovu
Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané
Subaru XV 1.6i-S AWD vs. Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD – Mimozemšťané
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD vs. Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Grafi ka přístrojů je přehledná, displeje jsou celkem tři
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru se chlubí velmi širokým interiérem a nabízí řadu praktických odkládacích míst.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Některé informace se dublují, což je občas matoucí. Chválíme zachování klasických tlačítek pod středovým displejem.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Jinou převodovku než CVT v modelu XV nenajdete. K charakteru auta se nehodí, příjemně funguje pouze při klidné jízdě. Při rozjíždění trochu cuká a nijak silné šestnáctistovce dynamicky neprospívá.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Díky velkému rozsahu volantu se správná pozice hledá snadno, líbily by se nám více výsuvné opěrky.
|
acz
Vzadu panuje hodně vzdušná atmosféra, v podélném směru je místo rekordní. Díky doširoka otevíratelným dveřím se sem i dobře nastupuje. V opěradlech nám chyběly kapsy.
|
acz
Přední sedadla mají měkké výplně, jsou však správně tvarovaná a podepírají na správných místech, takže záda z nich nebolí.
|
acz
Výplně dveří jsou měkčené a kapsa v nich dostatečně velká.
|
acz
Vlevo do volantu se nachází reostat pro ztlumování přístrojů, což je praktické.
|
acz
Velká šířka interiéru se odráží i na rozměrné schránce pod loketní opěrkou, nechybějí ani dvě USB a 12V zásuvka.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Při klasickém vyhýbacím manévru překvapí výrazné náklony karoserie a benevolentnost stabilizace, která rychlost koriguje jen minimálně.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Odolnost a utlumení podvozku oceníte především na nezpevněných cestách, stálý pohon všech kol dovoluje i řízený smyk.
|
acz
Z boku XV prozradí, že se jedná o zvýšenou imprezu, podvozek je však zesílený a odlišně naladěný. Oproti toyotě nabízí o 25 mm delší rozvor a především o 105 mm delší karoserii.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Kufr v subaru je mělký a nenabízí se rezervní kolo, ale boky jsou rovnější než v toyotě. Na bocích jsou háčky, ale chybí rovněž průvlak na lyže. Prostor kryje klasická roleta.
|
acz
Hodnoty zrychlení sice za toyotou nezaostávají až tak dramatickým způsobem, držení motoru ve vysokých otáčkách je ale z hlediska akustického komfortu nepříjemné.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Subaru sází v případě asistenčních systémů na dvojici kamer za čelním oknem, funguje většinou dobře, nevýhodou je však enormí cena skla jako náhradního dílu 26 199 Kč.
|
acz
Subaru XV 1.6i-S AWD
|
acz
Vysoké bočnice pneumatik do podběhu opticky moc nepasují, ale světlá výška 220 mm je na nezpevněných cestách neocenitelná.
|
acz
Grafi ka je přehledná a palubní počítač se ovládá intuitivněji než v subaru.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Zprohýbaná palubní deska v toyotě je řešená chytře, plasty jsou stejně jako v subaru z velké části měkčené.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Displej nabízí dobrou odezvu, chybí však otočné kolečko ovládání hlasitosti.
|
acz
Bezestupňová převodovka si v toyotě počíná lépe než ta u subaru. V nízkých otáčkách má motor více síly a při běžném zrychlování ho není potřeba tolik točit, a přitom zrychluje lépe.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Palubní deska je ukotvena nízko, takže i volant je níže. Řidič ho má v klíně, zvyknete si na to ale rychle.
|
acz
I v toyotě je v podélném směru místa dostatek, nicméně nad hlavou je ho méně a kvůli širokému sloupku si zde připadáte jako v ponorce, hodně vykrojené dveře navíc komplikují nastupování.
|
acz
Sedadla jsou tužší a lépe drží tělo v zatáčkách, i zde jsme však postrádali více výsuvné opěrky.
|
acz
Spodní řada tlačítek je špatně přístupná, u ovládání nádrže to nevadí, ale vyhřívání volantu by mohlo být řidiči na očích.
|
acz
Toyota nenabízí tak velké odkládací prostory, pod opěrkou je 12V zásuvka, ale USB se nachází jen před řadicí pákou.
|
acz
Hnědá dekorace na dveřích působí originálně.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota si v terénu moc nevěří a vyžaduje opatrnější jízdu. Sklouznout se s ní lze, ale musíte ji více přemlouvat.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Naopak na silnici potěší precizním vedením stopy a při vyhýbacím manévru si počíná jistě. Zklamáním bylo řízení, které při rychlých změnách směru tuhne.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Výrazným designem se C-HR pyšní z každého úhlu, unikátně jsou řešené zadní dveře vytažené hodně nahoru. Tlustý sloupek však ubírá vzadu světlo a děti nevidí.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Udávaný objem je sice menší než u subaru, naměřené rozměry jsou však větší a tvar lépe využitelný. Potěší i velký vstupní otvor, průvlak na lyže však není ani zde.
|
acz
Dynamika je sice také spíš podprůměrná, ale výsledný dojem je lepší než ze subaru, stejně jako o půlitru až litr nižší spotřeba.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
V případě čtyřkolky se u toyoty nabízejí jen 18“ kola, vypadají dobře, do terénu se ale tolik nehodí.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Čelní sklo v toyotě ukrývá jen klasická čidla (je tedy nepoměrně levnější (7994 Kč) a asistenční systémy využívají radar umístěný v nárazníku.
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
Toyota C-HR 1.2 Turbo AWD
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu