Suzuki Swift první generace bylo auto pro celý svět. Dokonce bývalo vlajkovou lodí!
4
/
48
Prohlédnout znovu
Suzuki Swift první generace bylo auto pro celý svět. Dokonce bývalo vlajkovou lodí!
Suzuki SA 310 (1983)
|
Suzuki
Suzuki SA 310 (1984)
|
Suzuki
Suzuki SA 310 (1984)
|
Suzuki
Suzuki SA 310 (1984)
|
Suzuki
Suzuki SA 310 (1984)
|
Suzuki
Suzuki SA 310 (1984)
|
Suzuki
Suzuki SA 310 (1984)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1984)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1984)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1985)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1985)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1985)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1986)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1986)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1987)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1987)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1987)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1987)
|
Suzuki
Suzuki SA 310 (1983)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1984)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1984)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1984)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1984)
|
Suzuki
Suzuki Swift 5D (1984)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1985)
|
Suzuki
Suzuki Swift 5D (1986)
|
Suzuki
Suzuki Swift GLX 5D (1986)
|
Suzuki
Suzuki Swift GTi (1986)
|
Suzuki
Suzuki Swift GTi (1986)
|
Suzuki
Suzuki Swift GTi (1986)
|
Suzuki
Suzuki Swift GTi (1986)
|
Suzuki
Suzuki Swift GTi (1986)
|
Suzuki
Suzuki Swift GTi (1986)
|
Suzuki
Suzuki Swift (1987)
|
Suzuki
Suzuki Cultus (1983)
|
Suzuki
Suzuki Cultus (1983)
|
Suzuki
Suzuki Cultus (1983)
|
Suzuki
Suzuki Cultus Van (1983)
|
Suzuki
Suzuki Cultus 5D (1986)
|
Suzuki
Suzuki Cultus 1300 GTi (1986)
|
Suzuki
Suzuki Cultus 1300 GTi (1986)
|
Suzuki
Chevrolet Sprint 3D (1984)
|
Chevrolet
Chevrolet Sprint 3D (1984)
|
Chevrolet
Chevrolet Sprint 3D (1984)
|
Chevrolet
Chevrolet Sprint 3D (1984)
|
Chevrolet
Chevrolet Sprint (1986)
|
Chevrolet
Pontiac Firefly (1985)
|
Pontiac
Pontiac Firefly (1985)
|
Pontiac
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing