Svezli jsme se s Fordem Shelby GT350R Mustang: Zkrotili jsme ho?
18
/
48
Prohlédnout znovu
Svezli jsme se s Fordem Shelby GT350R Mustang: Zkrotili jsme ho?
Svezli jsme se s Fordem Shelby GT350R Mustang: Zkrotili jsme ho?
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Pouze dvě, ale o to lepší sedadla Recaro. Shelby dostanete výhradně s manuálem, každý kus má před spolujezdcem očíslovanou plaketku. Z přístrojového štítu zmizely chromované prvky, aby řidiče nerušily odlesky.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Plaketa s kobrou prozrazuje mustang na druhou. Létá bokem, točí se na místě, gumy pálí na požádání, ale stejně dobře zvládá i přesnou rychlou jízdu.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Po vzoru nejlepších sportovních motorů má osmiválec ojniční čepy klikové hřídele přesazené o 180° místo obvyklých 90°.
|
acz
Objem zvětšený o dvě deci na 5,2 litru a řada dalších úprav přinesly 105 koní navíc proti standardnímu Mustangu GT.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Jako první sériově vyráběné auto na světě má shelby lehké a tuhé karbonové disky v základní výbavě. Každý 19palcový kus váží jen 8 kg, o sedm méně než hliníkový. To snižuje setrvačné síly až o 40 %.
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Ford Shelby GT350R Mustang
|
acz
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Ocenění za design získala Toyota Prius
Mercedes-Benz G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali
Jeep Avenger a Grand Cherokee - David a Goliáš