Takhle měla původně vypadat Škoda Favorit. A víte, že místo ní mohl být Záporožec?
12
/
124
Prohlédnout znovu
Takhle měla původně vypadat Škoda Favorit. A víte, že místo ní mohl být Záporožec?
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda 781
|
acz
Škoda Favorit a Škoda 781
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda Favorit 136 L/A (závodní verze)
|
acz
Škoda Favorit 136 L/A (závodní verze)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul