Takhle měla původně vypadat Škoda Favorit. A víte, že místo ní mohl být Záporožec?
26
/
124
Prohlédnout znovu
Takhle měla původně vypadat Škoda Favorit. A víte, že místo ní mohl být Záporožec?
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda 781
|
acz
Škoda Favorit a Škoda 781
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda Favorit 136 L/A (závodní verze)
|
acz
Škoda Favorit 136 L/A (závodní verze)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing