Takhle měla původně vypadat Škoda Favorit. A víte, že místo ní mohl být Záporožec?
56
/
124
Prohlédnout znovu
Takhle měla původně vypadat Škoda Favorit. A víte, že místo ní mohl být Záporožec?
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda 781
|
acz
Škoda Favorit a Škoda 781
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda Favorit 136 L/A (závodní verze)
|
acz
Škoda Favorit 136 L/A (závodní verze)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků