Takhle měla původně vypadat Škoda Favorit. A víte, že místo ní mohl být Záporožec?
66
/
124
Prohlédnout znovu
Takhle měla původně vypadat Škoda Favorit. A víte, že místo ní mohl být Záporožec?
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda 781
|
acz
Škoda Favorit a Škoda 781
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda 781 (prototyp předcházející Favoritu)
|
acz
Škoda Favorit 136 L/A (závodní verze)
|
acz
Škoda Favorit 136 L/A (závodní verze)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit (první studie od Bertoneho)
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Škoda Favorit
|
acz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem