Kabriolet Talbot-Lago T150C měl vpředu nezapuštěné kapkovité světlomety a pod nimi menší mlhovky.|
Zdroj: WheelsAge.org
Před čtyřramenným volantem měl kabriolet dva velké ručkové přístroje (otáčkoměr a rychloměr) a tři menší.|
Zdroj: WheelsAge.org
Kabriolet Talbot-Lago T150 Speciale s rozvorem prodlouženým na 2950 mm byl navržen přímo v továrně Talbot, kde vyrobili 63 kusů.|
Zdroj: Artebellum
Kabriolet Talbot-Lago T150 Spéciale z roku 1938 s tovární karoserií.|
Zdroj: Favcars
Nejznámějším a nejobdivovanějším výtvorem karosárny Figoni and Falaschi bylo aerodynamické kupé Talbot-Lago T150C SS Teardrop z roku 1938.|
Zdroj: WheelsAge.org
Při pohledu zboku upoutávaly pozornost kapkovité blatníky a splývavá záď.|
Zdroj: WheelsAge.org
Tento Teardrop s karoserií Figoni and Falaschi měl podobně jako kabriolet nezapuštěné světlomety a ozdobné lišty na bocích.|
Zdroj: WheelsAge.org
Teardrop měl v luxusním interiéru čtyřramenný volant s dřevěným věncem a dřevěné rámy oken.|
Zdroj: WheelsAge.org
Talbot-Lago T150C SS měl čtyřstupňovou převodovku Wilson s předvolbou a řadicí pákou pod volantem.|
Zdroj: WheelsAge.org
Ve splývavé zádi byla pod oknem umístěna malá chromovaná ploutvička, chromované byly i lišty v dolní části blatníků.|
Zdroj: WheelsAge.org
Typickými stylistickými prvky Teardropu byla vejcovitá okna dveří a dělené přední okno posazené vysoko nad kapotou.|
Zdroj: Favcars
Talbot-Lago T150C SS Teardrop s karoserií Figoni and Falaschi zve k usednutí na lavicové sedadlo a volant na pravé straně. |
Zdroj: Drivemag
Teardrop poháněl řadový šestiválec s rozvodem OHV, objemem válců 4 litry a nejvyšším výkonem 140 koní.|
Zdroj: Car and Driver
Dobrou aerodynamiku měly i závodní roadstery s malými blatníky nad koly.|
Zdroj: Classicdriver
Kupé Talbot-Lago T150C s tovární dvoudveřovou karoserií a pevnou střechou.|
Zdroj: WheelsAge.org
Kupé s karoserií Pourtout na podvozku T150C SS se kapkovitými tvary podobaly kupé Teardrop od Figoni and Falaschi, chybělo jim ale něco z jeho elegance.|
Zdroj: WheelsAge.org
Přední blatníky kupé Pourtout nebyly protažené až k zadním, okna dveří měla rovnější dolní hranu a zadní okno bylo dělené.|
Zdroj: Ultimatecarpage