Talbot-Lago T150C: Art Deco na čtyřech kolech

10/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Světlomety byly zapuštěné mezi elipsovitou maskou chladiče a předními blatníky těsně nad úzkým předním nárazníkem.
    Světlomety byly zapuštěné mezi elipsovitou maskou chladiče a předními blatníky těsně nad úzkým předním nárazníkem.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Kromě fascinujícího kupé Teardrop postavil Figoni and Falaschi i několik dvoumístných roadsterů s plátěnou střechou.
    Kromě fascinujícího kupé Teardrop postavil Figoni and Falaschi i několik dvoumístných roadsterů s plátěnou střechou.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Boky kabrioletu zdobily neobvykle tvarované ozdobné lišty.
    Boky kabrioletu zdobily neobvykle tvarované ozdobné lišty.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Kabriolet Talbot-Lago T150C měl vpředu nezapuštěné kapkovité světlomety a pod nimi menší mlhovky.
    Kabriolet Talbot-Lago T150C měl vpředu nezapuštěné kapkovité světlomety a pod nimi menší mlhovky.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Před čtyřramenným volantem měl kabriolet dva velké ručkové přístroje (otáčkoměr a rychloměr) a tři menší.
    Před čtyřramenným volantem měl kabriolet dva velké ručkové přístroje (otáčkoměr a rychloměr) a tři menší.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Kabriolet Talbot-Lago T150 Speciale s rozvorem prodlouženým na 2950 mm byl navržen přímo v továrně Talbot, kde vyrobili 63 kusů.
    Kabriolet Talbot-Lago T150 Speciale s rozvorem prodlouženým na 2950 mm byl navržen přímo v továrně Talbot, kde vyrobili 63 kusů.| Zdroj: Artebellum
  • Kabriolet Talbot-Lago T150 Spéciale z roku 1938 s tovární karoserií.
    Kabriolet Talbot-Lago T150 Spéciale z roku 1938 s tovární karoserií.| Zdroj: Favcars
  • Nejznámějším a nejobdivovanějším výtvorem karosárny Figoni and Falaschi bylo aerodynamické kupé Talbot-Lago T150C SS Teardrop z roku 1938.
    Nejznámějším a nejobdivovanějším výtvorem karosárny Figoni and Falaschi bylo aerodynamické kupé Talbot-Lago T150C SS Teardrop z roku 1938.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Při pohledu zboku upoutávaly pozornost kapkovité blatníky a splývavá záď.
    Při pohledu zboku upoutávaly pozornost kapkovité blatníky a splývavá záď.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Tento Teardrop s karoserií Figoni and Falaschi měl podobně jako kabriolet nezapuštěné světlomety a ozdobné lišty na bocích.
    Tento Teardrop s karoserií Figoni and Falaschi měl podobně jako kabriolet nezapuštěné světlomety a ozdobné lišty na bocích.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Teardrop měl v luxusním interiéru čtyřramenný volant s dřevěným věncem a dřevěné rámy oken.
    Teardrop měl v luxusním interiéru čtyřramenný volant s dřevěným věncem a dřevěné rámy oken.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Talbot-Lago T150C SS měl čtyřstupňovou převodovku Wilson s předvolbou a řadicí pákou pod volantem.
    Talbot-Lago T150C SS měl čtyřstupňovou převodovku Wilson s předvolbou a řadicí pákou pod volantem.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Ve splývavé zádi byla pod oknem umístěna malá chromovaná ploutvička, chromované byly i lišty v dolní části blatníků.
    Ve splývavé zádi byla pod oknem umístěna malá chromovaná ploutvička, chromované byly i lišty v dolní části blatníků.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Typickými stylistickými prvky Teardropu byla vejcovitá okna dveří a dělené přední okno posazené vysoko nad kapotou.
    Typickými stylistickými prvky Teardropu byla vejcovitá okna dveří a dělené přední okno posazené vysoko nad kapotou.| Zdroj: Favcars
  • Talbot-Lago T150C SS Teardrop s karoserií Figoni and Falaschi zve k usednutí na lavicové sedadlo a volant na pravé straně.
    Talbot-Lago T150C SS Teardrop s karoserií Figoni and Falaschi zve k usednutí na lavicové sedadlo a volant na pravé straně. | Zdroj: Drivemag
  • Teardrop poháněl řadový šestiválec s rozvodem OHV, objemem válců 4 litry a nejvyšším výkonem 140 koní.
    Teardrop poháněl řadový šestiválec s rozvodem OHV, objemem válců 4 litry a nejvyšším výkonem 140 koní.| Zdroj: Car and Driver
  • Dobrou aerodynamiku měly i závodní roadstery s malými blatníky nad koly.
    Dobrou aerodynamiku měly i závodní roadstery s malými blatníky nad koly.| Zdroj: Classicdriver
  • Kupé Talbot-Lago T150C s tovární dvoudveřovou karoserií a pevnou střechou.
    Kupé Talbot-Lago T150C s tovární dvoudveřovou karoserií a pevnou střechou.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Kupé s karoserií Pourtout na podvozku T150C SS se kapkovitými tvary podobaly kupé Teardrop od Figoni and Falaschi, chybělo jim ale něco z jeho elegance.
    Kupé s karoserií Pourtout na podvozku T150C SS se kapkovitými tvary podobaly kupé Teardrop od Figoni and Falaschi, chybělo jim ale něco z jeho elegance.| Zdroj: WheelsAge.org
  • Přední blatníky kupé Pourtout nebyly protažené až k zadním, okna dveří měla rovnější dolní hranu a zadní okno bylo dělené.
    Přední blatníky kupé Pourtout nebyly protažené až k zadním, okna dveří měla rovnější dolní hranu a zadní okno bylo dělené.| Zdroj: Ultimatecarpage
Světlomety byly zapuštěné mezi elipsovitou maskou chladiče a předními blatníky těsně nad úzkým předním nárazníkem.
Kromě fascinujícího kupé Teardrop postavil Figoni and Falaschi i několik dvoumístných roadsterů s plátěnou střechou.
Boky kabrioletu zdobily neobvykle tvarované ozdobné lišty.
Kabriolet Talbot-Lago T150C měl vpředu nezapuštěné kapkovité světlomety a pod nimi menší mlhovky.
Před čtyřramenným volantem měl kabriolet dva velké ručkové přístroje (otáčkoměr a rychloměr) a tři menší.
Kabriolet Talbot-Lago T150 Speciale s rozvorem prodlouženým na 2950 mm byl navržen přímo v továrně Talbot, kde vyrobili 63 kusů.
Kabriolet Talbot-Lago T150 Spéciale z roku 1938 s tovární karoserií.
Nejznámějším a nejobdivovanějším výtvorem karosárny Figoni and Falaschi bylo aerodynamické kupé Talbot-Lago T150C SS Teardrop z roku 1938.
Při pohledu zboku upoutávaly pozornost kapkovité blatníky a splývavá záď.
Tento Teardrop s karoserií Figoni and Falaschi měl podobně jako kabriolet nezapuštěné světlomety a ozdobné lišty na bocích.
Teardrop měl v luxusním interiéru čtyřramenný volant s dřevěným věncem a dřevěné rámy oken.
Talbot-Lago T150C SS měl čtyřstupňovou převodovku Wilson s předvolbou a řadicí pákou pod volantem.
Ve splývavé zádi byla pod oknem umístěna malá chromovaná ploutvička, chromované byly i lišty v dolní části blatníků.
Typickými stylistickými prvky Teardropu byla vejcovitá okna dveří a dělené přední okno posazené vysoko nad kapotou.
Talbot-Lago T150C SS Teardrop s karoserií Figoni and Falaschi zve k usednutí na lavicové sedadlo a volant na pravé straně.
Teardrop poháněl řadový šestiválec s rozvodem OHV, objemem válců 4 litry a nejvyšším výkonem 140 koní.
Dobrou aerodynamiku měly i závodní roadstery s malými blatníky nad koly.
Kupé Talbot-Lago T150C s tovární dvoudveřovou karoserií a pevnou střechou.
Kupé s karoserií Pourtout na podvozku T150C SS se kapkovitými tvary podobaly kupé Teardrop od Figoni and Falaschi, chybělo jim ale něco z jeho elegance.
Přední blatníky kupé Pourtout nebyly protažené až k zadním, okna dveří měla rovnější dolní hranu a zadní okno bylo dělené.