Technika Škody Karoq v porovnání s předchůdcem: Bude opravdu lepší než yeti?
13
/
18
Prohlédnout znovu
Technika Škody Karoq v porovnání s předchůdcem: Bude opravdu lepší než yeti?
Škoda Yeti a Seat Ateca
|
acz
V atece je dost místa, byť má rozvor kratší než octavia. Karoq na tom bude stejně a přidá posuvné sedačky, jako míval yeti. Prý v mnohem komfortnějším provedení.
|
acz
Škoda Yeti
|
acz
Ateca: Pryč je doba hliníkových odlitků či ocelových výkovků. Obyčejné ocelové výlisky dnes vidíme i na terénních autech.
|
acz
Podvozek Škody Yeti zlevňoval v průběhu výroby. Od roku 2011 je už v principu stejný jako u nové platformy MQB.
|
acz
Nový model má o 2,5 cm větší průměr kol (včetně pneumatik) než předchozí yeti. To zdánlivě překvapivě platí i v našem porovnání 16“ a 19“ ráfků
|
acz
U dieselových yeti vyrobených od května 2015 trčí katalyzátor SCR hluboko pod auto. Ateca má katalyzátory v motorovém prostoru. Tlumič výfuku se v pohodě vejde do středového tunelu a poškození v terénu mu nehrozí.
|
acz
U dieselových yeti vyrobených od května 2015 trčí katalyzátor SCR hluboko pod auto. Ateca má katalyzátory v motorovém prostoru. Tlumič výfuku se v pohodě vejde do středového tunelu a poškození v terénu mu nehrozí.
|
acz
Škoda Yeti 2.0 TDI utáhla až 2100 kg a stačil vám k tomu řidičský průkaz skupiny B. Karoq nabídne to samé. Podobně lehké auto, které by mohlo tahat tak těžká břemena, na trhu nenajdete.
|
acz
Vyndávací tažné zařízení yetiho musel nejdřív člověk vydolovat zpod rezervního kola. Při nasazování koule jste klečeli na zemi. Mnozí ji tam proto nechali natrvalo, za což se jim odměnila tím, že přirezla.
|
acz
Vyndávací tažné zařízení yetiho musel nejdřív člověk vydolovat zpod rezervního kola. Při nasazování koule jste klečeli na zemi. Mnozí ji tam proto nechali natrvalo, za což se jim odměnila tím, že přirezla.
|
acz
Seat Ateca má luxusní tažné zařízení, které se vysune po zmáčknutí tlačítka. Je vhodné jej občas umýt – takto vypadá po pár měsících bez používání u dlouhodobě testovaného vozu kolegů z Auto.cz.
|
acz
Seat Ateca má luxusní tažné zařízení, které se vysune po zmáčknutí tlačítka. Je vhodné jej občas umýt – takto vypadá po pár měsících bez používání u dlouhodobě testovaného vozu kolegů z Auto.cz.
|
acz
Některé verze yetiho mají malé a jednoduché brzdy FS3. Překvapivě nejen předokolky 1.2 TSI, ale i těžké dieselové čtyřkolky.
|
acz
Ateca má ve všech verzích brzdy 312 mm. Snad to bude mít karoq také tak.
|
acz
Ateca: S novou sedmistupňovou převodovkou pro dvoulitrové TDI točí ateca při 130 km/h jen lehce přes 1900 otáček. To yeti točíval minimálně o 500 více.
|
acz
Ateca: AdBlue se do nových dvojčat doplňuje vedle palivové nádrže. Tedy klidně z „náklaďácké“ pistole na čerpací stanici za 10 Kč/l bez rizika potřísnění zavazadelníku.
|
acz
České Kvasiny v poslední době nestačily uspokojovat poptávku po modelu Yeti, proto se akční modely Trumf dovážely z Nižného Novgorodu
|
acz
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu