Prvním porsche s transaxle bylo 924. Převodovka je částečně za zadní kyvadlovou úhlovou nápravou s torzními tyčemi.|
Zdroj: Porsche
Aero 500|
Zdroj: Wheelsage.org
Sedmdesát pětka, jejíž označení udávalo výročí milánské automobilky byla poslední masově vyráběnou alfou s koncepcí pohonu transaxle. Odvozené sportovní modely SZ a RZ s karoserií od Zagata byly kusovou záležitostí.|
Zdroj: Alfa Romeo
Alfy Romeo s transaxle využívaly vzadu složité zavěšení kol De Dion|
Zdroj: Alfa Romeo
Nizozemská automobilka DAF a její 600 s převodovkou CVT|
Zdroj: DAF
Transaxle Porsche 924 měl spojku umístěnou vpředu u motoru. Ten s převodovkou spojovala pevná trubka v níž rotoval hnací hřídel.|
Zdroj: Porsche
Porsche 924|
Zdroj: Porsche
Porsche 924|
Zdroj: Porsche
Dle mnohých nejlepší auto 70. a začátku 80. let. Skvostné Porsche 928 bylo doslova nabité technickými inovacemi.|
Zdroj: Porsche
Škoda Popular z 30. let využívala koncepci transaxle s pevným spojením motoru s převodovkou|
Zdroj: Škoda
Po popularu byl druhým modelem naší automobilky s trasnsaxelem model Rapid ze stejného období|
Zdroj: Škoda