Technika: VAQ – Haldex mezi předními koly
4
/
11
Přehled fotografií
Zavřít
Technika: VAQ – Haldex mezi předními koly
|
Zdroj: acz
Elektrohydraulický uzávěr předního diferenciálu skvěle nahrazuje pasivně pracující známé systémy
|
Zdroj: acz
Soustavu Viscodrive používal Fiat v 90. letech. K uzavírání diferenciálu se používala viskosní spojka (v detailu).
|
Zdroj: acz
VAQ v řezu určeném pro výstavní účely
|
Zdroj: acz
Pravé kolo přenáší více točivého momentu než levé
|
Zdroj: acz
Z pohledu od řidiče je VAQ napravo od klasického kuželového diferenciálu
|
Zdroj: acz
Soustava VAQ byla vyvinuta ve spolupráci s firmou Borg Warner. U ní je systém znám jako FXD.
|
Zdroj: acz
Pohled ze strany řídicí jednotky
|
Zdroj: acz
Schématické znázornění umístění VAQ v hnacím řetězci vozidla
|
Zdroj: acz
Jednotlivé části uzávěry diferenciálu VAQ
|
Zdroj: acz
Systém VAQ v podélném řezu
|
Zdroj: acz
Zavřít