Technika: VAQ – Haldex mezi předními koly

4/11
Zavřít
  • Technika: VAQ – Haldex mezi předními koly
    Technika: VAQ – Haldex mezi předními koly| Zdroj: acz
  • Elektrohydraulický uzávěr předního diferenciálu skvěle nahrazuje pasivně pracující známé systémy
    Elektrohydraulický uzávěr předního diferenciálu skvěle nahrazuje pasivně pracující známé systémy| Zdroj: acz
  • Soustavu Viscodrive používal Fiat v 90. letech. K uzavírání diferenciálu se používala viskosní spojka (v detailu).
    Soustavu Viscodrive používal Fiat v 90. letech. K uzavírání diferenciálu se používala viskosní spojka (v detailu).| Zdroj: acz
  • VAQ v řezu určeném pro výstavní účely
    VAQ v řezu určeném pro výstavní účely| Zdroj: acz
  • Pravé kolo přenáší více točivého momentu než levé
    Pravé kolo přenáší více točivého momentu než levé| Zdroj: acz
  • Z pohledu od řidiče je VAQ napravo od klasického kuželového diferenciálu
    Z pohledu od řidiče je VAQ napravo od klasického kuželového diferenciálu| Zdroj: acz
  • Soustava VAQ byla vyvinuta ve spolupráci s firmou Borg Warner. U ní je systém znám jako FXD.
    Soustava VAQ byla vyvinuta ve spolupráci s firmou Borg Warner. U ní je systém znám jako FXD.| Zdroj: acz
  • Pohled ze strany řídicí jednotky
    Pohled ze strany řídicí jednotky| Zdroj: acz
  • Schématické znázornění umístění VAQ v hnacím řetězci vozidla
    Schématické znázornění umístění VAQ v hnacím řetězci vozidla| Zdroj: acz
  • Jednotlivé části uzávěry diferenciálu VAQ
    Jednotlivé části uzávěry diferenciálu VAQ| Zdroj: acz
  • Systém VAQ v podélném řezu
    Systém VAQ v podélném řezu| Zdroj: acz
Technika: VAQ – Haldex mezi předními koly
Elektrohydraulický uzávěr předního diferenciálu skvěle nahrazuje pasivně pracující známé systémy
Soustavu Viscodrive používal Fiat v 90. letech. K uzavírání diferenciálu se používala viskosní spojka (v detailu).
VAQ v řezu určeném pro výstavní účely
Pravé kolo přenáší více točivého momentu než levé
Z pohledu od řidiče je VAQ napravo od klasického kuželového diferenciálu
Soustava VAQ byla vyvinuta ve spolupráci s firmou Borg Warner. U ní je systém znám jako FXD.
Pohled ze strany řídicí jednotky
Schématické znázornění umístění VAQ v hnacím řetězci vozidla
Jednotlivé části uzávěry diferenciálu VAQ
Systém VAQ v podélném řezu