Marco Zakouřil a unikátní závoďák: Netradiční výměna

11/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Netradiční výměna motoru
    Netradiční výměna motoru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na novém motoru jsme ušetřili 100 kg, říká Marco Zakouřil
    Na novém motoru jsme ušetřili 100 kg, říká Marco Zakouřil| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Úpravci prováděli rozbory materiálů bloků. Jako nejlepší se ukázaly ty s kódem CCZA a CCZB. Tento pochází z Golfu R VI.
    Úpravci prováděli rozbory materiálů bloků. Jako nejlepší se ukázaly ty s kódem CCZA a CCZB. Tento pochází z Golfu R VI.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Olejová vana vlastní výroby. Kromě přepážek, které brání odlévání oleje, zvětšila objem olejové náplně z 5 na 7 litrů.
    Olejová vana vlastní výroby. Kromě přepážek, které brání odlévání oleje, zvětšila objem olejové náplně z 5 na 7 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Netradiční výměna motoru
    Netradiční výměna motoru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Motor samotný bylo možné umístit zcela dozadu, naopak chladiče jsou kvůli optimálnímu rozložení hmotnosti vepředu.
    Motor samotný bylo možné umístit zcela dozadu, naopak chladiče jsou kvůli optimálnímu rozložení hmotnosti vepředu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Správně tvarované svody pro extra výkonné motory jsou vědou. Pro motor VW byly už naštěstí vyvinuty.
    Správně tvarované svody pro extra výkonné motory jsou vědou. Pro motor VW byly už naštěstí vyvinuty.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Elektrické pumpy vyžadují velké alternátory a zahřívají palivo. Proto byla použita výkonná mechanická pumpa.
    Elektrické pumpy vyžadují velké alternátory a zahřívají palivo. Proto byla použita výkonná mechanická pumpa.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Netradiční výměna motoru
    Netradiční výměna motoru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Netradiční výměna motoru
    Netradiční výměna motoru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Netradiční výměna motoru
    Netradiční výměna motoru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Netradiční výměna motoru
    Netradiční výměna motoru| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Netradiční výměna motoru
Na novém motoru jsme ušetřili 100 kg, říká Marco Zakouřil
Úpravci prováděli rozbory materiálů bloků. Jako nejlepší se ukázaly ty s kódem CCZA a CCZB. Tento pochází z Golfu R VI.
Olejová vana vlastní výroby. Kromě přepážek, které brání odlévání oleje, zvětšila objem olejové náplně z 5 na 7 litrů.
Netradiční výměna motoru
Motor samotný bylo možné umístit zcela dozadu, naopak chladiče jsou kvůli optimálnímu rozložení hmotnosti vepředu.
Správně tvarované svody pro extra výkonné motory jsou vědou. Pro motor VW byly už naštěstí vyvinuty.
Elektrické pumpy vyžadují velké alternátory a zahřívají palivo. Proto byla použita výkonná mechanická pumpa.
Netradiční výměna motoru
Netradiční výměna motoru
Netradiční výměna motoru
Netradiční výměna motoru