Udávaná vs. skutečná spotřeba paliva: Proč se tolik liší?

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zkušební řidič se při testu řídí pokyny na monitoru. Povolený rozptyl je malý. Pokud se obsluha odchýlí, musí test opakovat.
    Zkušební řidič se při testu řídí pokyny na monitoru. Povolený rozptyl je malý. Pokud se obsluha odchýlí, musí test opakovat.| Zdroj: acz
  • BMW má válcové zkušebny schopné udržovat teploty od -30 do +45 stupňů. Vliv teplot na spotřebu paliva tak dobře zná. Jednotná zkušební metodika jej však nehodnotí, tak se zde častěji testuje třeba výkon klimatizace.
    BMW má válcové zkušebny schopné udržovat teploty od -30 do +45 stupňů. Vliv teplot na spotřebu paliva tak dobře zná. Jednotná zkušební metodika jej však nehodnotí, tak se zde častěji testuje třeba výkon klimatizace.| Zdroj: acz
  • Zkouška je drahá a vyžaduje pečlivou přípravu vozidla včetně stabilizačních jízd a vyrovnání teplot.
    Zkouška je drahá a vyžaduje pečlivou přípravu vozidla včetně stabilizačních jízd a vyrovnání teplot.| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Hermetické připojení výfuku. Na rozdíl od emisního tstu při STK jsou při homologaci jímány všechny vyprodukované zplodiny.
    Hermetické připojení výfuku. Na rozdíl od emisního tstu při STK jsou při homologaci jímány všechny vyprodukované zplodiny.| Zdroj: acz
Zkušební řidič se při testu řídí pokyny na monitoru. Povolený rozptyl je malý. Pokud se obsluha odchýlí, musí test opakovat.
BMW má válcové zkušebny schopné udržovat teploty od -30 do +45 stupňů. Vliv teplot na spotřebu paliva tak dobře zná. Jednotná zkušební metodika jej však nehodnotí, tak se zde častěji testuje třeba výkon klimatizace.
Zkouška je drahá a vyžaduje pečlivou přípravu vozidla včetně stabilizačních jízd a vyrovnání teplot.
Abarth
Hermetické připojení výfuku. Na rozdíl od emisního tstu při STK jsou při homologaci jímány všechny vyprodukované zplodiny.