Udávaná vs. skutečná spotřeba paliva: Proč se tolik liší?
1
/
5
Prohlédnout znovu
Udávaná vs. skutečná spotřeba paliva: Proč se tolik liší?
Zkušební řidič se při testu řídí pokyny na monitoru. Povolený rozptyl je malý. Pokud se obsluha odchýlí, musí test opakovat.
|
acz
BMW má válcové zkušebny schopné udržovat teploty od -30 do +45 stupňů. Vliv teplot na spotřebu paliva tak dobře zná. Jednotná zkušební metodika jej však nehodnotí, tak se zde častěji testuje třeba výkon klimatizace.
|
acz
Zkouška je drahá a vyžaduje pečlivou přípravu vozidla včetně stabilizačních jízd a vyrovnání teplot.
|
acz
Abarth
|
acz
Hermetické připojení výfuku. Na rozdíl od emisního tstu při STK jsou při homologaci jímány všechny vyprodukované zplodiny.
|
acz
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu