Dieselová Pro a Proti VI: Typické poruchy turbodmychadel

9/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • VČASNÁ VÝMĚNA VZDUCHOVÉHO FILTRU zabrání podtlaku v sání a odsávání oleje z turbodmychadla do motoru
    VČASNÁ VÝMĚNA VZDUCHOVÉHO FILTRU zabrání podtlaku v sání a odsávání oleje z turbodmychadla do motoru| Zdroj: acz
  • VÝMĚNA OLEJE s použitím předepsané specifi kace snižuje opotřebení a vyhřívání hřídele
    VÝMĚNA OLEJE s použitím předepsané specifi kace snižuje opotřebení a vyhřívání hřídele| Zdroj: acz
  • Stačil nasátý kamínek a následkem je rozlomená turbína
    Stačil nasátý kamínek a následkem je rozlomená turbína| Zdroj: acz
  • CIZÍ TĚLESO maličké lopatky turbíny zdecimuje. V tomto případě to byl odlomený kousek ventilu.
    CIZÍ TĚLESO maličké lopatky turbíny zdecimuje. V tomto případě to byl odlomený kousek ventilu.| Zdroj: acz
  • ZATUHLÁ REGULACE VTG způsobí ji dlouhodobý chod s nízkou zátěží. Pohon navíc bývá plastový.
    ZATUHLÁ REGULACE VTG způsobí ji dlouhodobý chod s nízkou zátěží. Pohon navíc bývá plastový.| Zdroj: acz
  • NEČISTOTY V NASÁVANÉM VZDUCHU obrušují lopatky kompresoru, někdy z původních hran až dokulata
    NEČISTOTY V NASÁVANÉM VZDUCHU obrušují lopatky kompresoru, někdy z původních hran až dokulata| Zdroj: acz
  • nesprávně provedené utěsnění může zablokovat mazání nového turba
    nesprávně provedené utěsnění může zablokovat mazání nového turba| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • NEDOSTATEK OLEJE dokáže nejen vypálit hřídel turbodmychadla, ale i roztrhat její ložiska. Zde motor 1.6 HDI
    NEDOSTATEK OLEJE dokáže nejen vypálit hřídel turbodmychadla, ale i roztrhat její ložiska. Zde motor 1.6 HDI| Zdroj: acz
  • Přehlédnutý ucpaný přívod oleje
    Přehlédnutý ucpaný přívod oleje| Zdroj: acz
VČASNÁ VÝMĚNA VZDUCHOVÉHO FILTRU zabrání podtlaku v sání a odsávání oleje z turbodmychadla do motoru
VÝMĚNA OLEJE s použitím předepsané specifi kace snižuje opotřebení a vyhřívání hřídele
Stačil nasátý kamínek a následkem je rozlomená turbína
CIZÍ TĚLESO maličké lopatky turbíny zdecimuje. V tomto případě to byl odlomený kousek ventilu.
ZATUHLÁ REGULACE VTG způsobí ji dlouhodobý chod s nízkou zátěží. Pohon navíc bývá plastový.
NEČISTOTY V NASÁVANÉM VZDUCHU obrušují lopatky kompresoru, někdy z původních hran až dokulata
nesprávně provedené utěsnění může zablokovat mazání nového turba
Abarth
NEDOSTATEK OLEJE dokáže nejen vypálit hřídel turbodmychadla, ale i roztrhat její ložiska. Zde motor 1.6 HDI
Přehlédnutý ucpaný přívod oleje