Dieselová Pro a Proti VI: Typické poruchy turbodmychadel
10
/
10
Přehled fotografií
Zavřít
VČASNÁ VÝMĚNA VZDUCHOVÉHO FILTRU zabrání podtlaku v sání a odsávání oleje z turbodmychadla do motoru
|
Zdroj: acz
VÝMĚNA OLEJE s použitím předepsané specifi kace snižuje opotřebení a vyhřívání hřídele
|
Zdroj: acz
Stačil nasátý kamínek a následkem je rozlomená turbína
|
Zdroj: acz
CIZÍ TĚLESO maličké lopatky turbíny zdecimuje. V tomto případě to byl odlomený kousek ventilu.
|
Zdroj: acz
ZATUHLÁ REGULACE VTG způsobí ji dlouhodobý chod s nízkou zátěží. Pohon navíc bývá plastový.
|
Zdroj: acz
NEČISTOTY V NASÁVANÉM VZDUCHU obrušují lopatky kompresoru, někdy z původních hran až dokulata
|
Zdroj: acz
nesprávně provedené utěsnění může zablokovat mazání nového turba
|
Zdroj: acz
Abarth
|
Zdroj: acz
NEDOSTATEK OLEJE dokáže nejen vypálit hřídel turbodmychadla, ale i roztrhat její ložiska. Zde motor 1.6 HDI
|
Zdroj: acz
Přehlédnutý ucpaný přívod oleje
|
Zdroj: acz
Zavřít