Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu
1
/
4
Prohlédnout znovu
Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu
Stav vstřikovačů musí posoudit odborník. Zcela průkazné je pouze fyzické měření na stanici, kde jsou sledovány závislosti tlaku, ovládacího impulzu, dávky a zpětného toku.
|
acz
Měření korekčního množství elektronickou diagnostikou na motoru může vypovídat nejen o horší kvalitě rozprachu některého vstřikovače, ale též o snížené kompresi daného válce.
|
acz
Tester KTS 200.
|
acz
Vysoká kouřivost též může ukazovat špatný stav vstřikovačů. Ale pozor: může být způsobena netěsným sáním, vadným EGR ventilem či nízkou kompresí. Auto by mělo do diesel-servisu jezdit celé a před opravou vstřikovačů projít kompletní diagnostikou.
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku