Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing
1
/
4
Prohlédnout znovu
Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing
Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing
|
acz
Částečný řez turbodmychadlem odhaluje jeho kluzná ložiska. Aby se vzhledem k vysokým otáčkám nezadřela, jsou mazána hydrodynamicky.
|
acz
Spirální dmychdalo (G-dmychadlo) využívalo dvou hřídelů, spojených ozubeným řemenem. Šlo o tzv. výstředníkový mechanismus. Od motoru bylo poháněno plochým řemenem s převodem 1,6 : 1.
|
acz
Nejznámějším uživatelem tzv. spirálního dmychadla neboli G-dmychadla byla zážehová 1.8 příznačně pojmenovaná G60. Motor označený jako PG poháněl VW Golf II GTI G60, dále vzácnou verzi Golf Rallye či Passat B3. Největšího rozšíření se ale dočkal v kupé Cor
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě