Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing

1/4
Zavřít
  • Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing
    Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing| Zdroj: acz
  • Částečný řez turbodmychadlem odhaluje jeho kluzná ložiska. Aby se vzhledem k vysokým otáčkám nezadřela, jsou mazána hydrodynamicky.
    Částečný řez turbodmychadlem odhaluje jeho kluzná ložiska. Aby se vzhledem k vysokým otáčkám nezadřela, jsou mazána hydrodynamicky.| Zdroj: acz
  • Spirální dmychdalo (G-dmychadlo) využívalo dvou hřídelů, spojených ozubeným řemenem. Šlo o tzv. výstředníkový mechanismus. Od motoru bylo poháněno plochým řemenem s převodem 1,6 : 1.
    Spirální dmychdalo (G-dmychadlo) využívalo dvou hřídelů, spojených ozubeným řemenem. Šlo o tzv. výstředníkový mechanismus. Od motoru bylo poháněno plochým řemenem s převodem 1,6 : 1.| Zdroj: acz
  • Nejznámějším uživatelem tzv. spirálního dmychadla neboli G-dmychadla byla zážehová 1.8 příznačně pojmenovaná G60. Motor označený jako PG poháněl VW Golf II GTI G60, dále vzácnou verzi Golf Rallye či Passat B3. Největšího rozšíření se ale dočkal v kupé Cor
    Nejznámějším uživatelem tzv. spirálního dmychadla neboli G-dmychadla byla zážehová 1.8 příznačně pojmenovaná G60. Motor označený jako PG poháněl VW Golf II GTI G60, dále vzácnou verzi Golf Rallye či Passat B3. Největšího rozšíření se ale dočkal v kupé Cor| Zdroj: acz
Přeplňování: Bez nich by nebyl downsizing
Částečný řez turbodmychadlem odhaluje jeho kluzná ložiska. Aby se vzhledem k vysokým otáčkám nezadřela, jsou mazána hydrodynamicky.
Spirální dmychdalo (G-dmychadlo) využívalo dvou hřídelů, spojených ozubeným řemenem. Šlo o tzv. výstředníkový mechanismus. Od motoru bylo poháněno plochým řemenem s převodem 1,6 : 1.
Nejznámějším uživatelem tzv. spirálního dmychadla neboli G-dmychadla byla zážehová 1.8 příznačně pojmenovaná G60. Motor označený jako PG poháněl VW Golf II GTI G60, dále vzácnou verzi Golf Rallye či Passat B3. Největšího rozšíření se ale dočkal v kupé Cor