Zadní nápravy: Víceprvková, torzní příčka, tuhá… Která je nejlepší?
1
/
18
Přehled fotografií
Zavřít
Zadní nápravy: Víceprvková, torzní příčka, tuhá… Která je nejlepší?
|
Zdroj: acz
Tuhá poháněná zadní náprava
|
Zdroj: acz
Porsche 928 bylo prvním autem s víceprvkovou zadní nápravou pojmenovanou Weissach s řízenou kinematikou.
|
Zdroj: acz
Integrální zadní náprava vozu Ford Mustang
|
Zdroj: acz
Tříprvková zadní náprava Alfy Romeo Giulietta
|
Zdroj: acz
BMW 850i (E31) uvedlo v roce 1989 integrální zadní nápravu
|
Zdroj: acz
Tříprvková náprava vozu Fiat 500X
|
Zdroj: acz
Typická ukázka zadní nápravy s trojicí ramen na každé straně
|
Zdroj: acz
Zavěšení Control blade Fordu Focus má na každé straně čtveřici ramen
|
Zdroj: acz
Slavný
|
Zdroj: acz
Integrální zadní nápravu používá také nový Jaguar XE
|
Zdroj: acz
Torzní příčka VW Corrada měla asymetricky tvarované silentbloky zajišťující elastokinematický efekt
|
Zdroj: acz
Typická ukázka zavěšení s torzně poddajnou příčkou
|
Zdroj: acz
Jedna z pozdějích intergálních náprav vozů BMW. Tahle je z řady 5 E60
|
Zdroj: acz
Tuhá zadní poháněná náprava odpružená podélnými listovými pružinami
|
Zdroj: acz
Podvozek Land Roveru Defender s tuhými nápravami
|
Zdroj: acz
Zavěšení Porsche 928 Weissach na obrázku z technické dokumentace k vozu
|
Zdroj: acz
VAZ 2101 neboli žiguli byl typickým představitelem ososbního vozu s tuhou zadní poháněnou nápravou
|
Zdroj: acz
Zavřít