Ve znamení patnáctistovky: Proč vznikly 1.5 TSI, 1.5 EcoBoost a 1.5 VTEC?
1
/
19
Prohlédnout znovu
Ve znamení patnáctistovky: Proč vznikly 1.5 TSI, 1.5 EcoBoost a 1.5 VTEC?
Ve znamení patnáctistovky: Proč vznikly 1.5 TSI, 1.5 EcoBoost a 1.5 VTEC?
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů. Petr Slováček se představuje
Nový Citroën C3 má české ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq