Technika Škody Karoq v porovnání s předchůdcem: Bude opravdu lepší než yeti?

1/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Yeti a Seat Ateca
    Škoda Yeti a Seat Ateca| Zdroj: acz
  • V atece je dost místa, byť má rozvor kratší než octavia. Karoq na tom bude stejně a přidá posuvné sedačky, jako míval yeti. Prý v mnohem komfortnějším provedení.
    V atece je dost místa, byť má rozvor kratší než octavia. Karoq na tom bude stejně a přidá posuvné sedačky, jako míval yeti. Prý v mnohem komfortnějším provedení.| Zdroj: acz
  • Škoda Yeti
    Škoda Yeti| Zdroj: acz
  • Ateca: Pryč je doba hliníkových odlitků či ocelových výkovků. Obyčejné ocelové výlisky dnes vidíme i na terénních autech.
    Ateca: Pryč je doba hliníkových odlitků či ocelových výkovků. Obyčejné ocelové výlisky dnes vidíme i na terénních autech.| Zdroj: acz
  • Podvozek Škody Yeti zlevňoval v průběhu výroby. Od roku 2011 je už v principu stejný jako u nové platformy MQB.
    Podvozek Škody Yeti zlevňoval v průběhu výroby. Od roku 2011 je už v principu stejný jako u nové platformy MQB.| Zdroj: acz
  • Nový model má o 2,5 cm větší průměr kol (včetně pneumatik) než předchozí yeti. To zdánlivě překvapivě platí i v našem porovnání 16“ a 19“ ráfků
    Nový model má o 2,5 cm větší průměr kol (včetně pneumatik) než předchozí yeti. To zdánlivě překvapivě platí i v našem porovnání 16“ a 19“ ráfků| Zdroj: acz
  • U dieselových yeti vyrobených od května 2015 trčí katalyzátor SCR hluboko pod auto. Ateca má katalyzátory v motorovém prostoru. Tlumič výfuku se v pohodě vejde do středového tunelu a poškození v terénu mu nehrozí.
    U dieselových yeti vyrobených od května 2015 trčí katalyzátor SCR hluboko pod auto. Ateca má katalyzátory v motorovém prostoru. Tlumič výfuku se v pohodě vejde do středového tunelu a poškození v terénu mu nehrozí.| Zdroj: acz
  • U dieselových yeti vyrobených od května 2015 trčí katalyzátor SCR hluboko pod auto. Ateca má katalyzátory v motorovém prostoru. Tlumič výfuku se v pohodě vejde do středového tunelu a poškození v terénu mu nehrozí.
    U dieselových yeti vyrobených od května 2015 trčí katalyzátor SCR hluboko pod auto. Ateca má katalyzátory v motorovém prostoru. Tlumič výfuku se v pohodě vejde do středového tunelu a poškození v terénu mu nehrozí.| Zdroj: acz
  • Škoda Yeti 2.0 TDI utáhla až 2100 kg a stačil vám k tomu řidičský průkaz skupiny B. Karoq nabídne to samé. Podobně lehké auto, které by mohlo tahat tak těžká břemena, na trhu nenajdete.
    Škoda Yeti 2.0 TDI utáhla až 2100 kg a stačil vám k tomu řidičský průkaz skupiny B. Karoq nabídne to samé. Podobně lehké auto, které by mohlo tahat tak těžká břemena, na trhu nenajdete.| Zdroj: acz
  • Vyndávací tažné zařízení yetiho musel nejdřív člověk vydolovat zpod rezervního kola. Při nasazování koule jste klečeli na zemi. Mnozí ji tam proto nechali natrvalo, za což se jim odměnila tím, že přirezla.
    Vyndávací tažné zařízení yetiho musel nejdřív člověk vydolovat zpod rezervního kola. Při nasazování koule jste klečeli na zemi. Mnozí ji tam proto nechali natrvalo, za což se jim odměnila tím, že přirezla.| Zdroj: acz
  • Vyndávací tažné zařízení yetiho musel nejdřív člověk vydolovat zpod rezervního kola. Při nasazování koule jste klečeli na zemi. Mnozí ji tam proto nechali natrvalo, za což se jim odměnila tím, že přirezla.
    Vyndávací tažné zařízení yetiho musel nejdřív člověk vydolovat zpod rezervního kola. Při nasazování koule jste klečeli na zemi. Mnozí ji tam proto nechali natrvalo, za což se jim odměnila tím, že přirezla.| Zdroj: acz
  • Seat Ateca má luxusní tažné zařízení, které se vysune po zmáčknutí tlačítka. Je vhodné jej občas umýt – takto vypadá po pár měsících bez používání u dlouhodobě testovaného vozu kolegů z Auto.cz.
    Seat Ateca má luxusní tažné zařízení, které se vysune po zmáčknutí tlačítka. Je vhodné jej občas umýt – takto vypadá po pár měsících bez používání u dlouhodobě testovaného vozu kolegů z Auto.cz.| Zdroj: acz
  • Seat Ateca má luxusní tažné zařízení, které se vysune po zmáčknutí tlačítka. Je vhodné jej občas umýt – takto vypadá po pár měsících bez používání u dlouhodobě testovaného vozu kolegů z Auto.cz.
    Seat Ateca má luxusní tažné zařízení, které se vysune po zmáčknutí tlačítka. Je vhodné jej občas umýt – takto vypadá po pár měsících bez používání u dlouhodobě testovaného vozu kolegů z Auto.cz.| Zdroj: acz
  • Některé verze yetiho mají malé a jednoduché brzdy FS3. Překvapivě nejen předokolky 1.2 TSI, ale i těžké dieselové čtyřkolky.
    Některé verze yetiho mají malé a jednoduché brzdy FS3. Překvapivě nejen předokolky 1.2 TSI, ale i těžké dieselové čtyřkolky.| Zdroj: acz
  • Ateca má ve všech verzích brzdy 312 mm. Snad to bude mít karoq také tak.
    Ateca má ve všech verzích brzdy 312 mm. Snad to bude mít karoq také tak.| Zdroj: acz
  • Ateca: S novou sedmistupňovou převodovkou pro dvoulitrové TDI točí ateca při 130 km/h jen lehce přes 1900 otáček. To yeti točíval minimálně o 500 více.
    Ateca: S novou sedmistupňovou převodovkou pro dvoulitrové TDI točí ateca při 130 km/h jen lehce přes 1900 otáček. To yeti točíval minimálně o 500 více.| Zdroj: acz
  • Ateca: AdBlue se do nových dvojčat doplňuje vedle palivové nádrže. Tedy klidně z „náklaďácké“ pistole na čerpací stanici za 10 Kč/l bez rizika potřísnění zavazadelníku.
    Ateca: AdBlue se do nových dvojčat doplňuje vedle palivové nádrže. Tedy klidně z „náklaďácké“ pistole na čerpací stanici za 10 Kč/l bez rizika potřísnění zavazadelníku.| Zdroj: acz
  • České Kvasiny v poslední době nestačily uspokojovat poptávku po modelu Yeti, proto se akční modely Trumf dovážely z Nižného Novgorodu
    České Kvasiny v poslední době nestačily uspokojovat poptávku po modelu Yeti, proto se akční modely Trumf dovážely z Nižného Novgorodu| Zdroj: acz
Škoda Yeti a Seat Ateca
V atece je dost místa, byť má rozvor kratší než octavia. Karoq na tom bude stejně a přidá posuvné sedačky, jako míval yeti. Prý v mnohem komfortnějším provedení.
Škoda Yeti
Ateca: Pryč je doba hliníkových odlitků či ocelových výkovků. Obyčejné ocelové výlisky dnes vidíme i na terénních autech.
Podvozek Škody Yeti zlevňoval v průběhu výroby. Od roku 2011 je už v principu stejný jako u nové platformy MQB.
Nový model má o 2,5 cm větší průměr kol (včetně pneumatik) než předchozí yeti. To zdánlivě překvapivě platí i v našem porovnání 16“ a 19“ ráfků
U dieselových yeti vyrobených od května 2015 trčí katalyzátor SCR hluboko pod auto. Ateca má katalyzátory v motorovém prostoru. Tlumič výfuku se v pohodě vejde do středového tunelu a poškození v terénu mu nehrozí.
U dieselových yeti vyrobených od května 2015 trčí katalyzátor SCR hluboko pod auto. Ateca má katalyzátory v motorovém prostoru. Tlumič výfuku se v pohodě vejde do středového tunelu a poškození v terénu mu nehrozí.
Škoda Yeti 2.0 TDI utáhla až 2100 kg a stačil vám k tomu řidičský průkaz skupiny B. Karoq nabídne to samé. Podobně lehké auto, které by mohlo tahat tak těžká břemena, na trhu nenajdete.
Vyndávací tažné zařízení yetiho musel nejdřív člověk vydolovat zpod rezervního kola. Při nasazování koule jste klečeli na zemi. Mnozí ji tam proto nechali natrvalo, za což se jim odměnila tím, že přirezla.
Vyndávací tažné zařízení yetiho musel nejdřív člověk vydolovat zpod rezervního kola. Při nasazování koule jste klečeli na zemi. Mnozí ji tam proto nechali natrvalo, za což se jim odměnila tím, že přirezla.
Seat Ateca má luxusní tažné zařízení, které se vysune po zmáčknutí tlačítka. Je vhodné jej občas umýt – takto vypadá po pár měsících bez používání u dlouhodobě testovaného vozu kolegů z Auto.cz.
Seat Ateca má luxusní tažné zařízení, které se vysune po zmáčknutí tlačítka. Je vhodné jej občas umýt – takto vypadá po pár měsících bez používání u dlouhodobě testovaného vozu kolegů z Auto.cz.
Některé verze yetiho mají malé a jednoduché brzdy FS3. Překvapivě nejen předokolky 1.2 TSI, ale i těžké dieselové čtyřkolky.
Ateca má ve všech verzích brzdy 312 mm. Snad to bude mít karoq také tak.
Ateca: S novou sedmistupňovou převodovkou pro dvoulitrové TDI točí ateca při 130 km/h jen lehce přes 1900 otáček. To yeti točíval minimálně o 500 více.
Ateca: AdBlue se do nových dvojčat doplňuje vedle palivové nádrže. Tedy klidně z „náklaďácké“ pistole na čerpací stanici za 10 Kč/l bez rizika potřísnění zavazadelníku.
České Kvasiny v poslední době nestačily uspokojovat poptávku po modelu Yeti, proto se akční modely Trumf dovážely z Nižného Novgorodu