Nesmysl jménem stop-start: Věděli jste, že ničí autobaterie?

1/13
Zavřít
  • Nesmysl jménem stop-start: Věděli jste, že ničí autobaterie?
    Nesmysl jménem stop-start: Věděli jste, že ničí autobaterie?| Zdroj: acz
  • Stop-start
    Stop-start| Zdroj: acz
  • Bílý povrch na elektrodách je sulfatace, v této podobě už nevratné poškození. Vzniká dlouhodobě nedostatečným nabitím.
    Bílý povrch na elektrodách je sulfatace, v této podobě už nevratné poškození. Vzniká dlouhodobě nedostatečným nabitím.| Zdroj: acz
  • Baterie AGB či EFB mají vyšší ceny oprávněně – jsou totiž těžší, v kapacitě 74 Ah klidně o tři kilogramy. To znamená, že obsahují více olova.
    Baterie AGB či EFB mají vyšší ceny oprávněně – jsou totiž těžší, v kapacitě 74 Ah klidně o tři kilogramy. To znamená, že obsahují více olova.| Zdroj: acz
  • Baterie AGB či EFB mají vyšší ceny oprávněně – jsou totiž těžší, v kapacitě 74 Ah klidně o tři kilogramy. To znamená, že obsahují více olova.
    Baterie AGB či EFB mají vyšší ceny oprávněně – jsou totiž těžší, v kapacitě 74 Ah klidně o tři kilogramy. To znamená, že obsahují více olova.| Zdroj: acz
  • Proč stop-start ničí autobaterie
    Proč stop-start ničí autobaterie| Zdroj: acz
  • Kladnou mřížku nové baterie je možné ohnout i desetkrát, než praskne. U spotřebované a zkorodované (namáhané přiliš vysokými proudy) baterie ji zlomíte prvním ohybem.
    Kladnou mřížku nové baterie je možné ohnout i desetkrát, než praskne. U spotřebované a zkorodované (namáhané přiliš vysokými proudy) baterie ji zlomíte prvním ohybem.| Zdroj: acz
  • Proč stop-start ničí autobaterie
    Proč stop-start ničí autobaterie| Zdroj: acz
  • Baterie AGM pro rozříznutí. Mezi deskami je skelná vata, aby lépe odolávaly negativním vlivům.
    Baterie AGM pro rozříznutí. Mezi deskami je skelná vata, aby lépe odolávaly negativním vlivům.| Zdroj: acz
  • Sulfatace od nedostatečného nabíjení způsobuje nejen vysoký samovybíjecí proud, ale ve výsledku i zkroucení a vyzkratování desek – což je hezky vidět na tomto snímku
    Sulfatace od nedostatečného nabíjení způsobuje nejen vysoký samovybíjecí proud, ale ve výsledku i zkroucení a vyzkratování desek – což je hezky vidět na tomto snímku| Zdroj: acz
  • Dříve se stop-start objevoval výhradně ve vozech nekompromisně zaměřených na snížení spotřeby paliva – které si lidé kupovali spíš ze zájmu o nové technologie než z reálného očekávání nízkých provozních nákladů. Na snímku Fiat Regata ES.
    Dříve se stop-start objevoval výhradně ve vozech nekompromisně zaměřených na snížení spotřeby paliva – které si lidé kupovali spíš ze zájmu o nové technologie než z reálného očekávání nízkých provozních nákladů. Na snímku Fiat Regata ES.| Zdroj: acz
  • Vít Vondráček, produktový manažer Battery.cz
    Vít Vondráček, produktový manažer Battery.cz| Zdroj: acz
  • Záměna baterky EFB za standardní
    Záměna baterky EFB za standardní| Zdroj: acz
Nesmysl jménem stop-start: Věděli jste, že ničí autobaterie?
Stop-start
Bílý povrch na elektrodách je sulfatace, v této podobě už nevratné poškození. Vzniká dlouhodobě nedostatečným nabitím.
Baterie AGB či EFB mají vyšší ceny oprávněně – jsou totiž těžší, v kapacitě 74 Ah klidně o tři kilogramy. To znamená, že obsahují více olova.
Baterie AGB či EFB mají vyšší ceny oprávněně – jsou totiž těžší, v kapacitě 74 Ah klidně o tři kilogramy. To znamená, že obsahují více olova.
Proč stop-start ničí autobaterie
Kladnou mřížku nové baterie je možné ohnout i desetkrát, než praskne. U spotřebované a zkorodované (namáhané přiliš vysokými proudy) baterie ji zlomíte prvním ohybem.
Proč stop-start ničí autobaterie
Baterie AGM pro rozříznutí. Mezi deskami je skelná vata, aby lépe odolávaly negativním vlivům.
Sulfatace od nedostatečného nabíjení způsobuje nejen vysoký samovybíjecí proud, ale ve výsledku i zkroucení a vyzkratování desek – což je hezky vidět na tomto snímku
Dříve se stop-start objevoval výhradně ve vozech nekompromisně zaměřených na snížení spotřeby paliva – které si lidé kupovali spíš ze zájmu o nové technologie než z reálného očekávání nízkých provozních nákladů. Na snímku Fiat Regata ES.
Vít Vondráček, produktový manažer Battery.cz
Záměna baterky EFB za standardní