Maserati plánovalo motor se šesti ventily na válec. Nepřekvapí, že se výroby nedočkal
1
/
14
Prohlédnout znovu
Maserati plánovalo motor se šesti ventily na válec. Nepřekvapí, že se výroby nedočkal
Maserati plánovalo motor se šesti ventily na válec. Nepřekvapí, že se výroby nedočkal
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Maserati
|
acz
Unikátní Lotus M200 hledá nového majitele. Je dokonce plně funkční
Mercedes-Benz S má po modernizaci. Je stále nejlepším autem na světě?
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990