BMW M4 Coupé: Jízdní dojmy
2
/
12
Prohlédnout znovu
BMW M4 Coupé: Jízdní dojmy
BMW M4 Coupé: Jízdní dojmy
|
acz
V režimu Effi cient se z motoru stane krotký beránek se spotřebou okolo 8 litrů na 100 kilometrů
|
acz
Nový „emkový“ volant působí proti předchozím provedením subtilnější, v reálu má ovšem správnou tloušťku a drží se moc příjemně.
|
acz
Dvouspojka za 104 130 Kč vozu neubírá nic z jeho charakteru. Opravdoví fajnšmekři ovšem zvolí osvědčený šestistupňový manuál.
|
acz
Sedačky mají příkladné boční vedení, scházelo nám ovšem nastavení opěrky stehen, kterou disponují běžná sportovní sedadla BMW.
|
acz
BMW M4
|
acz
BMW M4
|
acz
BMW M4
|
acz
Zatímco sedan si název M3 ponechal, kupé a kabriolet postoupily o třídu „výše“ a nyní se pyšní označením M4. Změna je to ovšem pouze kosmetická, jízdní projev opět patří na samotnou špičku kategorie sportovních aut.
|
acz
Dvakrát přeplňovaný šestiválec S55 se rád nechává točit, plných 550 N.m přitom máte k dispozici ještě před dosažením 2000/min.
|
acz
Karbon-keramické brzdy stojí 194 922 Kč, jejich pořízení se vyplatí zejména při častých návštěvách okruhu. I standardní ovšem brzdí parádně.
|
acz
Vzpoura proti zavedeným pořádkům, nebo jen pokrok? Na jméno nedejte, důležitější je fakt, že M4 Coupé se chová jako správné ostré BMW.
|
acz
Ikonické Audi V8 quattro ze série DTM jde do aukce. Cenou míří k rovnému milionu eur
Ikona Světa motorů odchází: Martin Vaculík zpovídá Zbyška Pechra
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii
Helma Nikiho Laudy z bouračky na Nürburgringu je na prodej. Výtěžek pomůže dětem
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km