BMW M4 Coupé: Jízdní dojmy

2/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • BMW M4 Coupé: Jízdní dojmy
    BMW M4 Coupé: Jízdní dojmy| Zdroj: acz
  • V režimu Effi cient se z motoru stane krotký beránek se spotřebou okolo 8 litrů na 100 kilometrů
    V režimu Effi cient se z motoru stane krotký beránek se spotřebou okolo 8 litrů na 100 kilometrů| Zdroj: acz
  • Nový „emkový“ volant působí proti předchozím provedením subtilnější, v reálu má ovšem správnou tloušťku a drží se moc příjemně.
    Nový „emkový“ volant působí proti předchozím provedením subtilnější, v reálu má ovšem správnou tloušťku a drží se moc příjemně.| Zdroj: acz
  • Dvouspojka za 104 130 Kč vozu neubírá nic z jeho charakteru. Opravdoví fajnšmekři ovšem zvolí osvědčený šestistupňový manuál.
    Dvouspojka za 104 130 Kč vozu neubírá nic z jeho charakteru. Opravdoví fajnšmekři ovšem zvolí osvědčený šestistupňový manuál.| Zdroj: acz
  • Sedačky mají příkladné boční vedení, scházelo nám ovšem nastavení opěrky stehen, kterou disponují běžná sportovní sedadla BMW.
    Sedačky mají příkladné boční vedení, scházelo nám ovšem nastavení opěrky stehen, kterou disponují běžná sportovní sedadla BMW.| Zdroj: acz
  • BMW M4
    BMW M4| Zdroj: acz
  • BMW M4
    BMW M4| Zdroj: acz
  • BMW M4
    BMW M4| Zdroj: acz
  • Zatímco sedan si název M3 ponechal, kupé a kabriolet postoupily o třídu „výše“ a nyní se pyšní označením M4. Změna je to ovšem pouze kosmetická, jízdní projev opět patří na samotnou špičku kategorie sportovních aut.
    Zatímco sedan si název M3 ponechal, kupé a kabriolet postoupily o třídu „výše“ a nyní se pyšní označením M4. Změna je to ovšem pouze kosmetická, jízdní projev opět patří na samotnou špičku kategorie sportovních aut.| Zdroj: acz
  • Dvakrát přeplňovaný šestiválec S55 se rád nechává točit, plných 550 N.m přitom máte k dispozici ještě před dosažením 2000/min.
    Dvakrát přeplňovaný šestiválec S55 se rád nechává točit, plných 550 N.m přitom máte k dispozici ještě před dosažením 2000/min.| Zdroj: acz
  • Karbon-keramické brzdy stojí 194 922 Kč, jejich pořízení se vyplatí zejména při častých návštěvách okruhu. I standardní ovšem brzdí parádně.
    Karbon-keramické brzdy stojí 194 922 Kč, jejich pořízení se vyplatí zejména při častých návštěvách okruhu. I standardní ovšem brzdí parádně.| Zdroj: acz
  • Vzpoura proti zavedeným pořádkům, nebo jen pokrok? Na jméno nedejte, důležitější je fakt, že M4 Coupé se chová jako správné ostré BMW.
    Vzpoura proti zavedeným pořádkům, nebo jen pokrok? Na jméno nedejte, důležitější je fakt, že M4 Coupé se chová jako správné ostré BMW.| Zdroj: acz
BMW M4 Coupé: Jízdní dojmy
V režimu Effi cient se z motoru stane krotký beránek se spotřebou okolo 8 litrů na 100 kilometrů
Nový „emkový“ volant působí proti předchozím provedením subtilnější, v reálu má ovšem správnou tloušťku a drží se moc příjemně.
Dvouspojka za 104 130 Kč vozu neubírá nic z jeho charakteru. Opravdoví fajnšmekři ovšem zvolí osvědčený šestistupňový manuál.
Sedačky mají příkladné boční vedení, scházelo nám ovšem nastavení opěrky stehen, kterou disponují běžná sportovní sedadla BMW.
BMW M4
BMW M4
BMW M4
Zatímco sedan si název M3 ponechal, kupé a kabriolet postoupily o třídu „výše“ a nyní se pyšní označením M4. Změna je to ovšem pouze kosmetická, jízdní projev opět patří na samotnou špičku kategorie sportovních aut.
Dvakrát přeplňovaný šestiválec S55 se rád nechává točit, plných 550 N.m přitom máte k dispozici ještě před dosažením 2000/min.
Karbon-keramické brzdy stojí 194 922 Kč, jejich pořízení se vyplatí zejména při častých návštěvách okruhu. I standardní ovšem brzdí parádně.
Vzpoura proti zavedeným pořádkům, nebo jen pokrok? Na jméno nedejte, důležitější je fakt, že M4 Coupé se chová jako správné ostré BMW.