V režimu Effi cient se z motoru stane krotký beránek se spotřebou okolo 8 litrů na 100 kilometrů|
Zdroj: acz
Nový „emkový“ volant působí proti předchozím provedením subtilnější, v reálu má ovšem správnou tloušťku a drží se moc příjemně.|
Zdroj: acz
Dvouspojka za 104 130 Kč vozu neubírá nic z jeho charakteru. Opravdoví fajnšmekři ovšem zvolí osvědčený šestistupňový manuál.|
Zdroj: acz
Sedačky mají příkladné boční vedení, scházelo nám ovšem nastavení opěrky stehen, kterou disponují běžná sportovní sedadla BMW.|
Zdroj: acz
BMW M4|
Zdroj: acz
BMW M4|
Zdroj: acz
BMW M4|
Zdroj: acz
Zatímco sedan si název M3 ponechal, kupé a kabriolet postoupily o třídu „výše“ a nyní se pyšní označením M4. Změna je to ovšem pouze kosmetická, jízdní projev opět patří na samotnou špičku kategorie sportovních aut.|
Zdroj: acz
Dvakrát přeplňovaný šestiválec S55 se rád nechává točit, plných 550 N.m přitom máte k dispozici ještě před dosažením 2000/min.|
Zdroj: acz
Karbon-keramické brzdy stojí 194 922 Kč, jejich pořízení se vyplatí zejména při častých návštěvách okruhu. I standardní ovšem brzdí parádně.|
Zdroj: acz
Vzpoura proti zavedeným pořádkům, nebo jen pokrok? Na jméno nedejte, důležitější je fakt, že M4 Coupé se chová jako správné ostré BMW.|
Zdroj: acz