TEST: CF Moto 650MT. Čínské motorky už musíme brát vážně!
1
/
41
Prohlédnout znovu
TEST: CF Moto 650MT. Čínské motorky už musíme brát vážně!
TEST: CF Moto 650MT. Čínské motorky už musíme brát vážně!
|
acz
Palubní počítač ukazuje jen základní údaje, třeba spotřebu (do pěti litrů) jsme si museli dopočítat. Ukazatel zařazené rychlosti ale nechybí.
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Hranatý červený přepínač jízdních režimů moc řasto nevyužijete, rozdíl mezi standardním a sportovním módem není výrazný
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Pod přístrojovým panelem se našlo místo pro užitečný USB konektor
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Elektronika Bosch, ABS Continental, pneumatiky Metzeler – i tak může vypadat čínská motorka. Jízda je komfortní a suverénní.
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Řadový dvouválec má dostatečný výkon 45 kW, sympaticky hutný zvuk a rád se vytáčí
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
K výkonu španělských brzd J. Juan nemáme připomínky. Za tu přední je potřeba vzít větší silou, vidlice se pak trochu zbrkle ponořuje.
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Verze s odnímatelnými kufry Shad stojí o zanedbatelných osm tisíc víc, takže po ní sáhne 100 % zákazníků. Oceňujeme, že se do nich vejde i větší integrální přilba.
|
acz
CF Moto 650MT
|
acz
Přední maska nese typický dravý rukopis rakouského designérského studia Kiska
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků