Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon – Laurel a Hardy
37
/
59
Prohlédnout znovu
Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon – Laurel a Hardy
Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon
|
Svět motorů/Petr Homolka
Analogové budíky se staromilským nastavením jasu pomocí tlačítek doplňuje velmi jednoduchý displej zobrazující jen pár základních údajů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zaoblená palubní deska vystupuje hluboko do interiéru a potěší originálními tvary. Šedé látkové čalounění je příjemné, zpracování a použité materiály jsou na svou třídu na úrovni.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přeplňovaný tříválec 1.2 Puretech se nabízí ve dvou výkonnostních verzích (81 a 96 kW). Slabší není příliš pružná, čemuž nepomáhá ani nepřesná šestistupňová převodovka s velmi dlouhými dráhami, spotřeba navíc není lepší než u silnější varianty.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dotyková obrazovka multimediálního systému je totožná jako ve všech vozech někdejšího koncernu PSA a dnes už působí trochu zastarale
|
Svět motorů/Petr Homolka
Většina tlačítek C3 se přestěhovala Citroën na displej, malý crossover ale naznačuje alespoň základní terénní ambice. Má totiž otočný ovladač nabízející jízdní režimy pro sníh, bláto, či s vypnutou stabilizací a nechybí ani asistent jízdy z kopce. Potěší také držák na platební kartu vlevo pod volantem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedačky nemají výrazné tvarování a postrádají boční vedení, delší jízda v nich ale není problémem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V nafouklém C3 Aircross má redaktor se 178 cm dostatek místa jak na nohy, tak hlavu, a z předních sedaček slušný výhled z vozu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Prudké změny směru citroënu úplně nevyhovují, má sklony k nedotáčivosti a stabilizace se ji snaží krotit velmi razantně, auto se navíc znatelně naklání
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kufr má se 410 litry na svou třídu slušný objem a je příjemně hluboký. V levnějších verzích bez dvojité podlážky vznikne po sklopení sedaček masivní schod. Za příplatek je možné mít zadní opěradla rozdělená na tři samostatná sedadla, čím se zlepší variabilita.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rezervní kolo se nenabízí ani za příplatek, za 500 Kč je ale možné mít alespoň přípravu na jeho uložení.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přeplňovaný tříválec 1.2 Puretech se nabízí ve dvou výkonnostních verzích (81 a 96 kW). Slabší není příliš pružná, čemuž nepomáhá ani nepřesná šestistupňová převodovka s velmi dlouhými dráhami, spotřeba navíc není lepší než u silnější varianty.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 205/60 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
V nejvyšší výbavě je přístrojový štít vybaven velkým displejem s jednoduchou a přehlednou grafi kou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
V bayonu se žádné překvapení nekoná, palubní deska je převzata z i20 beze změny. Plasty jsou tvrdé a působí lacině. Ergonomicky je rozhodně přívětivější než v citro¨enu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém má hyundai moderní, rychlý a přehledný, platí to i pro menší obrazovku použitou v tomto voze
|
Svět motorů/Petr Homolka
Litrový přeplňovaný tříválec bayonu je pružnější a úspornější než motor francouzského kolegy, stejně tak jeho šestistupňový manuál je přesnější a s kratšími dráhami, i když ani tady není práce s řazením zcela ideální
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dvě nižší výbavy mají jako standard manuální klimatizaci s panelem otočných ovladačů. Automatická je standardem až ve třetí, nejvyšší výbavě a níže ji nelze mít ani za příplatek.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přední sedačky nabízejí lepší boční vedení, nejsou však příliš pohodlné a delší sezení v nich není příjemné. Loketní opěrka je drobná, dá se ale posunout více dopředu, než je vidět na fotce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V bayonu je ve srovnání s citroënem kvůli klesající střeše méně místa na hlavu, naopak na kolena mají vzadu cestující prostoru více, a to i přes kratší rozvor (2580 vs 2604 mm).
|
Svět motorů/Petr Homolka
Bayon je při výhybném manévru velmi jistý, rychle mění směr a situaci pomáhá i strmé řízení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Bayon má o jediný litr více prostoru, kufr má ale méně pravidelný tvar. Plato je možné vyjmout a zastrčit do úchytů za opěradlem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dojezdová rezerva se dodává za příplatek pro nejnižší výbavu, vyšší ji mají standardně, nelze ji však kombinovat s mild-hybridem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Litrový přeplňovaný tříválec bayonu je pružnější a úspornější než motor francouzského kolegy, stejně tak jeho šestistupňový manuál je přesnější a s kratšími dráhami, i když ani tady není práce s řazením zcela ideální
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 4 165/55 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz