Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon – Laurel a Hardy
9
/
59
Prohlédnout znovu
Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon – Laurel a Hardy
Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross vs. Hyundai Bayon
|
Svět motorů/Petr Homolka
Analogové budíky se staromilským nastavením jasu pomocí tlačítek doplňuje velmi jednoduchý displej zobrazující jen pár základních údajů.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zaoblená palubní deska vystupuje hluboko do interiéru a potěší originálními tvary. Šedé látkové čalounění je příjemné, zpracování a použité materiály jsou na svou třídu na úrovni.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přeplňovaný tříválec 1.2 Puretech se nabízí ve dvou výkonnostních verzích (81 a 96 kW). Slabší není příliš pružná, čemuž nepomáhá ani nepřesná šestistupňová převodovka s velmi dlouhými dráhami, spotřeba navíc není lepší než u silnější varianty.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dotyková obrazovka multimediálního systému je totožná jako ve všech vozech někdejšího koncernu PSA a dnes už působí trochu zastarale
|
Svět motorů/Petr Homolka
Většina tlačítek C3 se přestěhovala Citroën na displej, malý crossover ale naznačuje alespoň základní terénní ambice. Má totiž otočný ovladač nabízející jízdní režimy pro sníh, bláto, či s vypnutou stabilizací a nechybí ani asistent jízdy z kopce. Potěší také držák na platební kartu vlevo pod volantem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedačky nemají výrazné tvarování a postrádají boční vedení, delší jízda v nich ale není problémem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V nafouklém C3 Aircross má redaktor se 178 cm dostatek místa jak na nohy, tak hlavu, a z předních sedaček slušný výhled z vozu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Prudké změny směru citroënu úplně nevyhovují, má sklony k nedotáčivosti a stabilizace se ji snaží krotit velmi razantně, auto se navíc znatelně naklání
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kufr má se 410 litry na svou třídu slušný objem a je příjemně hluboký. V levnějších verzích bez dvojité podlážky vznikne po sklopení sedaček masivní schod. Za příplatek je možné mít zadní opěradla rozdělená na tři samostatná sedadla, čím se zlepší variabilita.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rezervní kolo se nenabízí ani za příplatek, za 500 Kč je ale možné mít alespoň přípravu na jeho uložení.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přeplňovaný tříválec 1.2 Puretech se nabízí ve dvou výkonnostních verzích (81 a 96 kW). Slabší není příliš pružná, čemuž nepomáhá ani nepřesná šestistupňová převodovka s velmi dlouhými dráhami, spotřeba navíc není lepší než u silnější varianty.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T005 205/60 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech
|
Svět motorů/Petr Homolka
V nejvyšší výbavě je přístrojový štít vybaven velkým displejem s jednoduchou a přehlednou grafi kou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
V bayonu se žádné překvapení nekoná, palubní deska je převzata z i20 beze změny. Plasty jsou tvrdé a působí lacině. Ergonomicky je rozhodně přívětivější než v citro¨enu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém má hyundai moderní, rychlý a přehledný, platí to i pro menší obrazovku použitou v tomto voze
|
Svět motorů/Petr Homolka
Litrový přeplňovaný tříválec bayonu je pružnější a úspornější než motor francouzského kolegy, stejně tak jeho šestistupňový manuál je přesnější a s kratšími dráhami, i když ani tady není práce s řazením zcela ideální
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dvě nižší výbavy mají jako standard manuální klimatizaci s panelem otočných ovladačů. Automatická je standardem až ve třetí, nejvyšší výbavě a níže ji nelze mít ani za příplatek.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přední sedačky nabízejí lepší boční vedení, nejsou však příliš pohodlné a delší sezení v nich není příjemné. Loketní opěrka je drobná, dá se ale posunout více dopředu, než je vidět na fotce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V bayonu je ve srovnání s citroënem kvůli klesající střeše méně místa na hlavu, naopak na kolena mají vzadu cestující prostoru více, a to i přes kratší rozvor (2580 vs 2604 mm).
|
Svět motorů/Petr Homolka
Bayon je při výhybném manévru velmi jistý, rychle mění směr a situaci pomáhá i strmé řízení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Bayon má o jediný litr více prostoru, kufr má ale méně pravidelný tvar. Plato je možné vyjmout a zastrčit do úchytů za opěradlem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dojezdová rezerva se dodává za příplatek pro nejnižší výbavu, vyšší ji mají standardně, nelze ji však kombinovat s mild-hybridem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Litrový přeplňovaný tříválec bayonu je pružnější a úspornější než motor francouzského kolegy, stejně tak jeho šestistupňový manuál je přesnější a s kratšími dráhami, i když ani tady není práce s řazením zcela ideální
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai Bayon 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 4 165/55 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid