Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom – Koráby evropských dálnic|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Spacetourer navíc může mít průhledový displej.|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Palubní deska citroënu je přehledná a uživatelsky přívětivá. Kvalita zpracování se blíží běžným osobákům a pochválit musíme také přehledný přístrojový štít.|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Elektrický posuv zadních dveří lze u citroënu objednat za 32 065 Kč, u vyšší výbavy Shine je ve standardu. Ford tuto vymoženost nenabízí vůbec.|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Pozice za volantem více připomíná běžné osobní vozy. Nižší posez ale ve spojení s vysokou palubkou a úzkým prosklením znamená horší výhled ven.|
Zdroj: acz
Prostor pro posádku spacetoureru je sice kratší, ale díky posunovacím sedadlům ho lze optimálně rozdělit podle aktuálních požadavků. I s druhou řadou ukotvenou úplně dozadu zbývá v té třetí 174 cm vysokému fi gurantovi dost místa před koleny.|
Zdroj: acz
Francouz je standardně vybaven posunem sedadel ve druhé a příplatkové třetí řadě v rozmezí 19 centimetrů|
Zdroj: acz
Ani ve druhé se nemusíte nijak uskrovňovat, ale kabina fordu je zkrátka delší, a hlavně podstatně širší.|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Největší předností spacetoureru je komfortní nastavení podvozku zajišťující výborné tlumení nerovností a pohodlné cestování.|
Zdroj: acz
Jízdní jistota i kvůli systému Grip Control se standardně dodávanými zimními plášti není příliš dobrá.|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Spacetourer je o 34 mm kratší, a navíc užší i nižší, což je znát nejen v prostoru pro posádku, ale také v místě na zavazadla. Myslíme si ale, že standardních 989 litrů po spodní hranu oken je naprosto dostačující hodnota i pro velkou rodinu.|
Zdroj: acz
Francouzský vznětový dvoulitr s výkonem 130 kW má maximum točivého momentu posazeno do vyšších otáček, ale osmistupňový automat umí využít jeho předností.|
Zdroj: acz
Toto spojení zajišťuje výbornou dynamiku a velmi příznivou spotřebu.|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Citroën Spacetourer|
Zdroj: acz
Pneumatiky v testu: Michelin Agilis Alpin 215/60 R17|
Zdroj: acz
Jednoduchý přístrojový panel je dobře čitelný.|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Loňská modernizace výrazně zasáhla i palubní desku. Ta vás nyní zahrne neuvěřitelným množstvím schránek a držáků na nápoje.|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Silnější motorizace se u fordu prodávají až od výbavy Titanium, takže mají v základní výbavě audiosystém Sync 3 s hlasovým ovládáním a 8palcovou dotykovou obrazovkou nad středovým panelem|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Manuální řazení tlačítky na hlavici voliče není příliš komfortní.|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Do světa užitkových dodávek se dostaneme po přesednutí za volant. Zvýšená pozice sice zlepšuje výhled ven, ale v customu se sedí jako na kozlíku.|
Zdroj: acz
Pohodlná a dobře tvarovaná křesla, dlouhá opěradla a dostatek prostoru ve všech směrech – pokud by ford nabídl i komfortnější odpružení, bylo by cestování v něm velmi příjemným zážitkem.|
Zdroj: acz
V třetí řadě se nám líbí vyhloubení v bočním plastu, kde lze opřít loket, ve druhé zase neuvěřitelně místa před koleny nebo držák na nápoje ve výplni posuvných dveří.|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Jednotlivá křesla fordu sice nelze posouvat, ale můžete je vyklopit dopředu, čímž zajišťují lepší přístup ke 3. řadě|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Custom je i s tuhou zadní nápravou jistější nejen v přímém směru, ale také při vyhýbacím manévru.|
Zdroj: acz
Rychleji reaguje na natočení volantu a mezi kužely je hbitější. Bohužel ale na nerovnostech více nadskakuje.|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Při cestování Fordem Custom si s sebou můžete sbalit téměř celou domácnost.|
Zdroj: acz
Standardní objem 1447 litrů za třetí řadou lze zvětšovat postupným vyjímáním samostatných křesel.|
Zdroj: acz
Nakonec se může proměnit v malý stěhovák s kapacitou 5,8 m3.|
Zdroj: acz
Hrubějším chodem, silou od nízkých otáček a krátkými převody šestistupňového automatu nás turbodiesel fordu s výkonem 125 kW přenáší do světa užitkových vozidel.|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Ford Tourneo Custom|
Zdroj: acz
Pneumatiky v testu: Continental ContiPremiumContact 235/55 R17|
Zdroj: acz