Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom – Koráby evropských dálnic

18/109
Zavřít
  • Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom – Koráby evropských dálnic
    Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom – Koráby evropských dálnic| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
    Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
    Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
    Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
    Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
    Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
    Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
    Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Spacetourer navíc může mít průhledový displej.
    Spacetourer navíc může mít průhledový displej.| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Palubní deska citroënu je přehledná a uživatelsky přívětivá. Kvalita zpracování se blíží běžným osobákům a pochválit musíme také přehledný přístrojový štít.
    Palubní deska citroënu je přehledná a uživatelsky přívětivá. Kvalita zpracování se blíží běžným osobákům a pochválit musíme také přehledný přístrojový štít.| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Elektrický posuv zadních dveří lze u citroënu objednat za 32 065 Kč, u vyšší výbavy Shine je ve standardu. Ford tuto vymoženost nenabízí vůbec.
    Elektrický posuv zadních dveří lze u citroënu objednat za 32 065 Kč, u vyšší výbavy Shine je ve standardu. Ford tuto vymoženost nenabízí vůbec.| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Pozice za volantem více připomíná běžné osobní vozy. Nižší posez ale ve spojení s vysokou palubkou a úzkým prosklením znamená horší výhled ven.
    Pozice za volantem více připomíná běžné osobní vozy. Nižší posez ale ve spojení s vysokou palubkou a úzkým prosklením znamená horší výhled ven.| Zdroj: acz
  • Prostor pro posádku spacetoureru je sice kratší, ale díky posunovacím sedadlům ho lze optimálně rozdělit podle aktuálních požadavků. I s druhou řadou ukotvenou úplně dozadu zbývá v té třetí 174 cm vysokému fi gurantovi dost místa před koleny.
    Prostor pro posádku spacetoureru je sice kratší, ale díky posunovacím sedadlům ho lze optimálně rozdělit podle aktuálních požadavků. I s druhou řadou ukotvenou úplně dozadu zbývá v té třetí 174 cm vysokému fi gurantovi dost místa před koleny.| Zdroj: acz
  • Francouz je standardně vybaven posunem sedadel ve druhé a příplatkové třetí řadě v rozmezí 19 centimetrů
    Francouz je standardně vybaven posunem sedadel ve druhé a příplatkové třetí řadě v rozmezí 19 centimetrů| Zdroj: acz
  • Ani ve druhé se nemusíte nijak uskrovňovat, ale kabina fordu je zkrátka delší, a hlavně podstatně širší.
    Ani ve druhé se nemusíte nijak uskrovňovat, ale kabina fordu je zkrátka delší, a hlavně podstatně širší.| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Největší předností spacetoureru je komfortní nastavení podvozku zajišťující výborné tlumení nerovností a pohodlné cestování.
    Největší předností spacetoureru je komfortní nastavení podvozku zajišťující výborné tlumení nerovností a pohodlné cestování.| Zdroj: acz
  • Jízdní jistota i kvůli systému Grip Control se standardně dodávanými zimními plášti není příliš dobrá.
    Jízdní jistota i kvůli systému Grip Control se standardně dodávanými zimními plášti není příliš dobrá.| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Spacetourer je o 34 mm kratší, a navíc užší i nižší, což je znát nejen v prostoru pro posádku, ale také v místě na zavazadla. Myslíme si ale, že standardních 989 litrů po spodní hranu oken je naprosto dostačující hodnota i pro velkou rodinu.
    Spacetourer je o 34 mm kratší, a navíc užší i nižší, což je znát nejen v prostoru pro posádku, ale také v místě na zavazadla. Myslíme si ale, že standardních 989 litrů po spodní hranu oken je naprosto dostačující hodnota i pro velkou rodinu.| Zdroj: acz
  • Francouzský vznětový dvoulitr s výkonem 130 kW má maximum točivého momentu posazeno do vyšších otáček, ale osmistupňový automat umí využít jeho předností.
    Francouzský vznětový dvoulitr s výkonem 130 kW má maximum točivého momentu posazeno do vyšších otáček, ale osmistupňový automat umí využít jeho předností.| Zdroj: acz
  • Toto spojení zajišťuje výbornou dynamiku a velmi příznivou spotřebu.
    Toto spojení zajišťuje výbornou dynamiku a velmi příznivou spotřebu.| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Citroën Spacetourer
    Citroën Spacetourer| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Michelin Agilis Alpin 215/60 R17
    Pneumatiky v testu: Michelin Agilis Alpin 215/60 R17| Zdroj: acz
  • Jednoduchý přístrojový panel je dobře čitelný.
    Jednoduchý přístrojový panel je dobře čitelný.| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Loňská modernizace výrazně zasáhla i palubní desku. Ta vás nyní zahrne neuvěřitelným množstvím schránek a držáků na nápoje.
    Loňská modernizace výrazně zasáhla i palubní desku. Ta vás nyní zahrne neuvěřitelným množstvím schránek a držáků na nápoje.| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Silnější motorizace se u fordu prodávají až od výbavy Titanium, takže mají v základní výbavě audiosystém Sync 3 s hlasovým ovládáním a 8palcovou dotykovou obrazovkou nad středovým panelem
    Silnější motorizace se u fordu prodávají až od výbavy Titanium, takže mají v základní výbavě audiosystém Sync 3 s hlasovým ovládáním a 8palcovou dotykovou obrazovkou nad středovým panelem| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Manuální řazení tlačítky na hlavici voliče není příliš komfortní.
    Manuální řazení tlačítky na hlavici voliče není příliš komfortní.| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Do světa užitkových dodávek se dostaneme po přesednutí za volant. Zvýšená pozice sice zlepšuje výhled ven, ale v customu se sedí jako na kozlíku.
    Do světa užitkových dodávek se dostaneme po přesednutí za volant. Zvýšená pozice sice zlepšuje výhled ven, ale v customu se sedí jako na kozlíku.| Zdroj: acz
  • Pohodlná a dobře tvarovaná křesla, dlouhá opěradla a dostatek prostoru ve všech směrech – pokud by ford nabídl i komfortnější odpružení, bylo by cestování v něm velmi příjemným zážitkem.
    Pohodlná a dobře tvarovaná křesla, dlouhá opěradla a dostatek prostoru ve všech směrech – pokud by ford nabídl i komfortnější odpružení, bylo by cestování v něm velmi příjemným zážitkem.| Zdroj: acz
  • V třetí řadě se nám líbí vyhloubení v bočním plastu, kde lze opřít loket, ve druhé zase neuvěřitelně místa před koleny nebo držák na nápoje ve výplni posuvných dveří.
    V třetí řadě se nám líbí vyhloubení v bočním plastu, kde lze opřít loket, ve druhé zase neuvěřitelně místa před koleny nebo držák na nápoje ve výplni posuvných dveří.| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Jednotlivá křesla fordu sice nelze posouvat, ale můžete je vyklopit dopředu, čímž zajišťují lepší přístup ke 3. řadě
    Jednotlivá křesla fordu sice nelze posouvat, ale můžete je vyklopit dopředu, čímž zajišťují lepší přístup ke 3. řadě| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Custom je i s tuhou zadní nápravou jistější nejen v přímém směru, ale také při vyhýbacím manévru.
    Custom je i s tuhou zadní nápravou jistější nejen v přímém směru, ale také při vyhýbacím manévru.| Zdroj: acz
  • Rychleji reaguje na natočení volantu a mezi kužely je hbitější. Bohužel ale na nerovnostech více nadskakuje.
    Rychleji reaguje na natočení volantu a mezi kužely je hbitější. Bohužel ale na nerovnostech více nadskakuje.| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Při cestování Fordem Custom si s sebou můžete sbalit téměř celou domácnost.
    Při cestování Fordem Custom si s sebou můžete sbalit téměř celou domácnost.| Zdroj: acz
  • Standardní objem 1447 litrů za třetí řadou lze zvětšovat postupným vyjímáním samostatných křesel.
    Standardní objem 1447 litrů za třetí řadou lze zvětšovat postupným vyjímáním samostatných křesel.| Zdroj: acz
  • Nakonec se může proměnit v malý stěhovák s kapacitou 5,8 m3.
    Nakonec se může proměnit v malý stěhovák s kapacitou 5,8 m3.| Zdroj: acz
  • Hrubějším chodem, silou od nízkých otáček a krátkými převody šestistupňového automatu nás turbodiesel fordu s výkonem 125 kW přenáší do světa užitkových vozidel.
    Hrubějším chodem, silou od nízkých otáček a krátkými převody šestistupňového automatu nás turbodiesel fordu s výkonem 125 kW přenáší do světa užitkových vozidel.| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Continental ContiPremiumContact 235/55 R17
    Pneumatiky v testu: Continental ContiPremiumContact 235/55 R17| Zdroj: acz
  • Ford Tourneo Custom
    Ford Tourneo Custom| Zdroj: acz
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom – Koráby evropských dálnic
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
Citroën Spacetourer vs. Ford Tourneo Custom
Spacetourer navíc může mít průhledový displej.
Citroën Spacetourer
Palubní deska citroënu je přehledná a uživatelsky přívětivá. Kvalita zpracování se blíží běžným osobákům a pochválit musíme také přehledný přístrojový štít.
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Elektrický posuv zadních dveří lze u citroënu objednat za 32 065 Kč, u vyšší výbavy Shine je ve standardu. Ford tuto vymoženost nenabízí vůbec.
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Pozice za volantem více připomíná běžné osobní vozy. Nižší posez ale ve spojení s vysokou palubkou a úzkým prosklením znamená horší výhled ven.
Prostor pro posádku spacetoureru je sice kratší, ale díky posunovacím sedadlům ho lze optimálně rozdělit podle aktuálních požadavků. I s druhou řadou ukotvenou úplně dozadu zbývá v té třetí 174 cm vysokému fi gurantovi dost místa před koleny.
Francouz je standardně vybaven posunem sedadel ve druhé a příplatkové třetí řadě v rozmezí 19 centimetrů
Ani ve druhé se nemusíte nijak uskrovňovat, ale kabina fordu je zkrátka delší, a hlavně podstatně širší.
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Největší předností spacetoureru je komfortní nastavení podvozku zajišťující výborné tlumení nerovností a pohodlné cestování.
Jízdní jistota i kvůli systému Grip Control se standardně dodávanými zimními plášti není příliš dobrá.
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Spacetourer je o 34 mm kratší, a navíc užší i nižší, což je znát nejen v prostoru pro posádku, ale také v místě na zavazadla. Myslíme si ale, že standardních 989 litrů po spodní hranu oken je naprosto dostačující hodnota i pro velkou rodinu.
Francouzský vznětový dvoulitr s výkonem 130 kW má maximum točivého momentu posazeno do vyšších otáček, ale osmistupňový automat umí využít jeho předností.
Toto spojení zajišťuje výbornou dynamiku a velmi příznivou spotřebu.
Citroën Spacetourer
Citroën Spacetourer
Pneumatiky v testu: Michelin Agilis Alpin 215/60 R17
Jednoduchý přístrojový panel je dobře čitelný.
Ford Tourneo Custom
Loňská modernizace výrazně zasáhla i palubní desku. Ta vás nyní zahrne neuvěřitelným množstvím schránek a držáků na nápoje.
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Silnější motorizace se u fordu prodávají až od výbavy Titanium, takže mají v základní výbavě audiosystém Sync 3 s hlasovým ovládáním a 8palcovou dotykovou obrazovkou nad středovým panelem
Ford Tourneo Custom
Manuální řazení tlačítky na hlavici voliče není příliš komfortní.
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Do světa užitkových dodávek se dostaneme po přesednutí za volant. Zvýšená pozice sice zlepšuje výhled ven, ale v customu se sedí jako na kozlíku.
Pohodlná a dobře tvarovaná křesla, dlouhá opěradla a dostatek prostoru ve všech směrech – pokud by ford nabídl i komfortnější odpružení, bylo by cestování v něm velmi příjemným zážitkem.
V třetí řadě se nám líbí vyhloubení v bočním plastu, kde lze opřít loket, ve druhé zase neuvěřitelně místa před koleny nebo držák na nápoje ve výplni posuvných dveří.
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Jednotlivá křesla fordu sice nelze posouvat, ale můžete je vyklopit dopředu, čímž zajišťují lepší přístup ke 3. řadě
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Custom je i s tuhou zadní nápravou jistější nejen v přímém směru, ale také při vyhýbacím manévru.
Rychleji reaguje na natočení volantu a mezi kužely je hbitější. Bohužel ale na nerovnostech více nadskakuje.
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Při cestování Fordem Custom si s sebou můžete sbalit téměř celou domácnost.
Standardní objem 1447 litrů za třetí řadou lze zvětšovat postupným vyjímáním samostatných křesel.
Nakonec se může proměnit v malý stěhovák s kapacitou 5,8 m3.
Hrubějším chodem, silou od nízkých otáček a krátkými převody šestistupňového automatu nás turbodiesel fordu s výkonem 125 kW přenáší do světa užitkových vozidel.
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Ford Tourneo Custom
Pneumatiky v testu: Continental ContiPremiumContact 235/55 R17
Ford Tourneo Custom