TEST čtyřkolky Goes Terrox 1000 & 500 – Ještě větší ambice

6/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Goes Terrox
    Goes Terrox| Zdroj: Svět Motorů
  • Goes Terrox
    Goes Terrox| Zdroj: Svět Motorů
  • Goes Terrox
    Goes Terrox| Zdroj: Svět Motorů
  • Dříve používal Goes monochromatické přístrojové displeje, nyní má barevné obrazovky. U litru má úhlopříčku 8 palců.
    Dříve používal Goes monochromatické přístrojové displeje, nyní má barevné obrazovky. U litru má úhlopříčku 8 palců.| Zdroj: Svět Motorů
  • Řazení se u nových modelů přestěhovalo doprava, hned vedle spínací skříňky
    Řazení se u nových modelů přestěhovalo doprava, hned vedle spínací skříňky| Zdroj: Svět Motorů
  • Oba nové modely Goes nás potěšily pohodlnými sedly. U litru je pěnová výplň vysoká 120 mm a povrchová úprava působí bytelně. Moderně pojaté sedlo si užije hlavně spolujezdec, stejně jako rozměrná madla.
    Oba nové modely Goes nás potěšily pohodlnými sedly. U litru je pěnová výplň vysoká 120 mm a povrchová úprava působí bytelně. Moderně pojaté sedlo si užije hlavně spolujezdec, stejně jako rozměrná madla.| Zdroj: Svět Motorů
  • Nové jsou i ovladače na levé a pravé rukojeti. S páčkou parkovací brzdy se nyní manipuluje snáze.
    Nové jsou i ovladače na levé a pravé rukojeti. S páčkou parkovací brzdy se nyní manipuluje snáze.| Zdroj: Svět Motorů
  • Vylepšené provedení litrové čtyřkolky Pro Black dostalo podstatně kvalitnější nastavitelné odpružení nebo vícedílná kola Beadlock
    Vylepšené provedení litrové čtyřkolky Pro Black dostalo podstatně kvalitnější nastavitelné odpružení nebo vícedílná kola Beadlock| Zdroj: Svět Motorů
  • Goes Terrox
    Goes Terrox| Zdroj: Svět Motorů
  • Goes Terrox
    Goes Terrox| Zdroj: Svět Motorů
  • Lehčí pětistovka se vyrábí ve standardní a prodloužené verzi. Při pomalejší jízdě ve stísněném terénu je hbitější než litr. Při rychlejším cestování sice není tak stabilní, ale i ona toho zvládne opravdu moc. Pro někoho s omezeným rozpočtem je naprosto dostačující.
    Lehčí pětistovka se vyrábí ve standardní a prodloužené verzi. Při pomalejší jízdě ve stísněném terénu je hbitější než litr. Při rychlejším cestování sice není tak stabilní, ale i ona toho zvládne opravdu moc. Pro někoho s omezeným rozpočtem je naprosto dostačující.| Zdroj: Svět Motorů
Goes Terrox
Goes Terrox
Goes Terrox
Dříve používal Goes monochromatické přístrojové displeje, nyní má barevné obrazovky. U litru má úhlopříčku 8 palců.
Řazení se u nových modelů přestěhovalo doprava, hned vedle spínací skříňky
Oba nové modely Goes nás potěšily pohodlnými sedly. U litru je pěnová výplň vysoká 120 mm a povrchová úprava působí bytelně. Moderně pojaté sedlo si užije hlavně spolujezdec, stejně jako rozměrná madla.
Nové jsou i ovladače na levé a pravé rukojeti. S páčkou parkovací brzdy se nyní manipuluje snáze.
Vylepšené provedení litrové čtyřkolky Pro Black dostalo podstatně kvalitnější nastavitelné odpružení nebo vícedílná kola Beadlock
Goes Terrox
Goes Terrox
Lehčí pětistovka se vyrábí ve standardní a prodloužené verzi. Při pomalejší jízdě ve stísněném terénu je hbitější než litr. Při rychlejším cestování sice není tak stabilní, ale i ona toho zvládne opravdu moc. Pro někoho s omezeným rozpočtem je naprosto dostačující.