Dříve používal Goes monochromatické přístrojové displeje, nyní má barevné obrazovky. U litru má úhlopříčku 8 palců.|
Zdroj: Svět Motorů
Řazení se u nových modelů přestěhovalo doprava, hned vedle spínací skříňky|
Zdroj: Svět Motorů
Oba nové modely Goes nás potěšily pohodlnými sedly. U litru je pěnová výplň vysoká 120 mm a povrchová úprava působí bytelně. Moderně pojaté sedlo si užije hlavně spolujezdec, stejně jako rozměrná madla.|
Zdroj: Svět Motorů
Nové jsou i ovladače na levé a pravé rukojeti. S páčkou parkovací brzdy se nyní manipuluje snáze.|
Zdroj: Svět Motorů
Vylepšené provedení litrové čtyřkolky Pro Black dostalo podstatně kvalitnější nastavitelné odpružení nebo vícedílná kola Beadlock|
Zdroj: Svět Motorů
Goes Terrox|
Zdroj: Svět Motorů
Goes Terrox|
Zdroj: Svět Motorů
Lehčí pětistovka se vyrábí ve standardní a prodloužené verzi. Při pomalejší jízdě ve stísněném terénu je hbitější než litr. Při rychlejším cestování sice není tak stabilní, ale i ona toho zvládne opravdu moc. Pro někoho s omezeným rozpočtem je naprosto dostačující.|
Zdroj: Svět Motorů