Test: Dacia Dokker Van 1.5 dCi/66 kW - Top do čtvrt milionu

10/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Test: Dacia Dokker Van 1.5 dCi/66 kW - Top do čtvrt milionu
    Test: Dacia Dokker Van 1.5 dCi/66 kW - Top do čtvrt milionu| Zdroj: acz
  • Přístrojová deska z Lodgy dostala velký a dělený odkládací prostor před spolujezdcem
    Přístrojová deska z Lodgy dostala velký a dělený odkládací prostor před spolujezdcem| Zdroj: acz
  • Stabilizační systém je za příplatek 7000 korun
    Stabilizační systém je za příplatek 7000 korun| Zdroj: acz
  • Zvýšená střecha u dokkeru dovolila začlenění stropní police, kterou model Lodgy nemá
    Zvýšená střecha u dokkeru dovolila začlenění stropní police, kterou model Lodgy nemá| Zdroj: acz
  • Dacia Dokker
    Dacia Dokker| Zdroj: acz
  • Dokker vykazuje i osobitý vkus
    Dokker vykazuje i osobitý vkus| Zdroj: acz
  • Nákladový prostor byl výborně skladný
    Nákladový prostor byl výborně skladný| Zdroj: acz
  • Turbodiesel 1.5 dCi byl skvostný a pro dokker měl síly nadbytek
    Turbodiesel 1.5 dCi byl skvostný a pro dokker měl síly nadbytek| Zdroj: acz
  • K otevření pravých křídlových dveří bylo nutné po páčce sáhnout za roh
    K otevření pravých křídlových dveří bylo nutné po páčce sáhnout za roh| Zdroj: acz
  • Ultralevné užitkové vozidlo nešetří ani na plynové vzpěře kapoty motoru
    Ultralevné užitkové vozidlo nešetří ani na plynové vzpěře kapoty motoru| Zdroj: acz
Test: Dacia Dokker Van 1.5 dCi/66 kW - Top do čtvrt milionu
Přístrojová deska z Lodgy dostala velký a dělený odkládací prostor před spolujezdcem
Stabilizační systém je za příplatek 7000 korun
Zvýšená střecha u dokkeru dovolila začlenění stropní police, kterou model Lodgy nemá
Dacia Dokker
Dokker vykazuje i osobitý vkus
Nákladový prostor byl výborně skladný
Turbodiesel 1.5 dCi byl skvostný a pro dokker měl síly nadbytek
K otevření pravých křídlových dveří bylo nutné po páčce sáhnout za roh
Ultralevné užitkové vozidlo nešetří ani na plynové vzpěře kapoty motoru