Test: Dacia Logan MCV 1.6 MPI vs. 1.5 Dci - Benzin, nebo naftu?
9
/
12
Prohlédnout znovu
Test: Dacia Logan MCV 1.6 MPI vs. 1.5 Dci - Benzin, nebo naftu?
Dacia Logan
|
acz
Dacia Logan
|
acz
Přístrojová deska pochází ze Sandera a vyznačuje se hojným použitím pololeštěného hliníku
|
acz
Výškově stavitelný volant tvoří standard modernizovaného kombi
|
acz
Dva motory od Renaultu se ucházely o naši přízeň.
|
acz
Nebýt tak velkého cenového rozdílu, volba by jasně padla na diesel
|
acz
Přístrojový štít je u obou verzí téměř stejný, rozdíl najdete pouze v ohraničení červeného pole otáčkoměru
|
acz
Přístrojový štít je u obou verzí téměř stejný, rozdíl najdete pouze v ohraničení červeného pole otáčkoměru
|
acz
Výškově stavitelný volant i sedadlo přispěly ke slušné pozici řidiče
|
acz
Základní objem zavazadlového prostoru kombi činí závratných 700 litrů pod krycí roletku
|
acz
Po sklopení zadních sedadel se z vozidla stala „dodávka“ s možností naložit 2,35 m3 nákladu
|
acz
Prostřední opěrka hlavy na zadním sedadle dostala kvůli zlepšení výhledu vzad novou konstrukci a možnost zasunutí do opěradla
|
acz
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing