Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: V polovině s jedním problémem|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Zadání je potrápit litrový motor co nejvíc. V alpském průsmyku Cime de la Bondette vystoupal do 2802 metrů nad mořem redaktor Martin Jeník.|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Při stavu 50 937 km náhle přestalo jít řadit. Zrovna ve chvíli, kdy jsme testovali schopnost litrového motoru tahat karavan. Nyní tak řešíme první vážnější závadu.|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Opakovaně jsme vyzkoušeli i tahání přívěsu. Motor má síly dost, při manévrování vadí dlouhá zpátečka.|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Rapid pózuje před četnickou stanicí v Saint Tropez. Bude jeho test na 100 000 km hrdinným tažením, nebo spíš fraškou?|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI|
Zdroj: acz
Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.|
Zdroj: acz
Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.|
Zdroj: acz
Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.|
Zdroj: acz
Do selhání spojky byly jediným problémem chybové hlášky systému e-call, schopného přivolat vám pomoc při nehodě. Objevovaly se ze začátku nahodile a byly doprovázeny velmi hlasitým akustickým signálem i předčítáním závady syntetickým hlasem. Jenom ten nás|
Zdroj: acz
Muší hřbitov na přídi svědčí o tom, že se s tím rozhodně nemažeme a jezdíme hodně rychle|
Zdroj: acz
Ještě při průměrné rychlosti 100 km/h se vejdeme do šesti litrů. Ekojezdcům litr bere jen pět. Diesel by neušetřil tolik, aby si na sebe vydělal.|
Zdroj: acz
Ještě při průměrné rychlosti 100 km/h se vejdeme do šesti litrů. Ekojezdcům litr bere jen pět. Diesel by neušetřil tolik, aby si na sebe vydělal.|
Zdroj: acz
Levné neoriginální baterce nevhodné pro stop-start dáváme nanejvýš rok. Ale třeba nás překvapí.|
Zdroj: acz
Při stavu 50 937 km náhle přestalo jít řadit. Zrovna ve chvíli, kdy jsme testovali schopnost litrového motoru tahat karavan. Nyní tak řešíme první vážnější závadu.|
Zdroj: acz
Byť vůz má elektronický senzor hladiny, olej pravidelně kontrolujeme. Jeho spotřeba zatím je maximálně 0,1 l na 10 000 km. Dolévání proto není potřeba.|
Zdroj: acz
Byť vůz má elektronický senzor hladiny, olej pravidelně kontrolujeme. Jeho spotřeba zatím je maximálně 0,1 l na 10 000 km. Dolévání proto není potřeba.|
Zdroj: acz
Z výroby byl náš vůz naplněn již olejem 0W-20, který jsme si v servisu vyžádali i pro další výměny.|
Zdroj: acz
Po sto tisících kilometrů se uvidí, zda moderní řídké oleje dostatečně chrání motor.|
Zdroj: acz
Po cestě na ženevský autosalon se nám vůz na německých dálnicích rojízděl až na tachometrových 220 km/h. Ve skutečnosti je to asi o 10 km/h méně.|
Zdroj: acz