Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: V polovině s jedním problémem

51/80
Zavřít
  • Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: V polovině s jedním problémem
    Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: V polovině s jedním problémem| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Zadání je potrápit litrový motor co nejvíc. V alpském průsmyku Cime de la Bondette vystoupal do 2802 metrů nad mořem redaktor Martin Jeník.
    Zadání je potrápit litrový motor co nejvíc. V alpském průsmyku Cime de la Bondette vystoupal do 2802 metrů nad mořem redaktor Martin Jeník.| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Při stavu 50 937 km náhle přestalo jít řadit. Zrovna ve chvíli, kdy jsme testovali schopnost litrového motoru tahat karavan. Nyní tak řešíme první vážnější závadu.
    Při stavu 50 937 km náhle přestalo jít řadit. Zrovna ve chvíli, kdy jsme testovali schopnost litrového motoru tahat karavan. Nyní tak řešíme první vážnější závadu.| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Opakovaně jsme vyzkoušeli i tahání přívěsu. Motor má síly dost, při manévrování vadí dlouhá zpátečka.
    Opakovaně jsme vyzkoušeli i tahání přívěsu. Motor má síly dost, při manévrování vadí dlouhá zpátečka.| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Rapid pózuje před četnickou stanicí v Saint Tropez. Bude jeho test na 100 000 km hrdinným tažením, nebo spíš fraškou?
    Rapid pózuje před četnickou stanicí v Saint Tropez. Bude jeho test na 100 000 km hrdinným tažením, nebo spíš fraškou?| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
    Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI| Zdroj: acz
  • Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.
    Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.| Zdroj: acz
  • Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.
    Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.| Zdroj: acz
  • Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.
    Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.| Zdroj: acz
  • Do selhání spojky byly jediným problémem chybové hlášky systému e-call, schopného přivolat vám pomoc při nehodě. Objevovaly se ze začátku nahodile a byly doprovázeny velmi hlasitým akustickým signálem i předčítáním závady syntetickým hlasem. Jenom ten nás
    Do selhání spojky byly jediným problémem chybové hlášky systému e-call, schopného přivolat vám pomoc při nehodě. Objevovaly se ze začátku nahodile a byly doprovázeny velmi hlasitým akustickým signálem i předčítáním závady syntetickým hlasem. Jenom ten nás| Zdroj: acz
  • Muší hřbitov na přídi svědčí o tom, že se s tím rozhodně nemažeme a jezdíme hodně rychle
    Muší hřbitov na přídi svědčí o tom, že se s tím rozhodně nemažeme a jezdíme hodně rychle| Zdroj: acz
  • Ještě při průměrné rychlosti 100 km/h se vejdeme do šesti litrů. Ekojezdcům litr bere jen pět. Diesel by neušetřil tolik, aby si na sebe vydělal.
    Ještě při průměrné rychlosti 100 km/h se vejdeme do šesti litrů. Ekojezdcům litr bere jen pět. Diesel by neušetřil tolik, aby si na sebe vydělal.| Zdroj: acz
  • Ještě při průměrné rychlosti 100 km/h se vejdeme do šesti litrů. Ekojezdcům litr bere jen pět. Diesel by neušetřil tolik, aby si na sebe vydělal.
    Ještě při průměrné rychlosti 100 km/h se vejdeme do šesti litrů. Ekojezdcům litr bere jen pět. Diesel by neušetřil tolik, aby si na sebe vydělal.| Zdroj: acz
  • Levné neoriginální baterce nevhodné pro stop-start dáváme nanejvýš rok. Ale třeba nás překvapí.
    Levné neoriginální baterce nevhodné pro stop-start dáváme nanejvýš rok. Ale třeba nás překvapí.| Zdroj: acz
  • Při stavu 50 937 km náhle přestalo jít řadit. Zrovna ve chvíli, kdy jsme testovali schopnost litrového motoru tahat karavan. Nyní tak řešíme první vážnější závadu.
    Při stavu 50 937 km náhle přestalo jít řadit. Zrovna ve chvíli, kdy jsme testovali schopnost litrového motoru tahat karavan. Nyní tak řešíme první vážnější závadu.| Zdroj: acz
  • Byť vůz má elektronický senzor hladiny, olej pravidelně kontrolujeme. Jeho spotřeba zatím je maximálně 0,1 l na 10 000 km. Dolévání proto není potřeba.
    Byť vůz má elektronický senzor hladiny, olej pravidelně kontrolujeme. Jeho spotřeba zatím je maximálně 0,1 l na 10 000 km. Dolévání proto není potřeba.| Zdroj: acz
  • Byť vůz má elektronický senzor hladiny, olej pravidelně kontrolujeme. Jeho spotřeba zatím je maximálně 0,1 l na 10 000 km. Dolévání proto není potřeba.
    Byť vůz má elektronický senzor hladiny, olej pravidelně kontrolujeme. Jeho spotřeba zatím je maximálně 0,1 l na 10 000 km. Dolévání proto není potřeba.| Zdroj: acz
  • Z výroby byl náš vůz naplněn již olejem 0W-20, který jsme si v servisu vyžádali i pro další výměny.
    Z výroby byl náš vůz naplněn již olejem 0W-20, který jsme si v servisu vyžádali i pro další výměny.| Zdroj: acz
  • Po sto tisících kilometrů se uvidí, zda moderní řídké oleje dostatečně chrání motor.
    Po sto tisících kilometrů se uvidí, zda moderní řídké oleje dostatečně chrání motor.| Zdroj: acz
  • Po cestě na ženevský autosalon se nám vůz na německých dálnicích rojízděl až na tachometrových 220 km/h. Ve skutečnosti je to asi o 10 km/h méně.
    Po cestě na ženevský autosalon se nám vůz na německých dálnicích rojízděl až na tachometrových 220 km/h. Ve skutečnosti je to asi o 10 km/h méně.| Zdroj: acz
Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: V polovině s jedním problémem
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Zadání je potrápit litrový motor co nejvíc. V alpském průsmyku Cime de la Bondette vystoupal do 2802 metrů nad mořem redaktor Martin Jeník.
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Při stavu 50 937 km náhle přestalo jít řadit. Zrovna ve chvíli, kdy jsme testovali schopnost litrového motoru tahat karavan. Nyní tak řešíme první vážnější závadu.
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Opakovaně jsme vyzkoušeli i tahání přívěsu. Motor má síly dost, při manévrování vadí dlouhá zpátečka.
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Rapid pózuje před četnickou stanicí v Saint Tropez. Bude jeho test na 100 000 km hrdinným tažením, nebo spíš fraškou?
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.
Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.
Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.
Do selhání spojky byly jediným problémem chybové hlášky systému e-call, schopného přivolat vám pomoc při nehodě. Objevovaly se ze začátku nahodile a byly doprovázeny velmi hlasitým akustickým signálem i předčítáním závady syntetickým hlasem. Jenom ten nás
Muší hřbitov na přídi svědčí o tom, že se s tím rozhodně nemažeme a jezdíme hodně rychle
Ještě při průměrné rychlosti 100 km/h se vejdeme do šesti litrů. Ekojezdcům litr bere jen pět. Diesel by neušetřil tolik, aby si na sebe vydělal.
Ještě při průměrné rychlosti 100 km/h se vejdeme do šesti litrů. Ekojezdcům litr bere jen pět. Diesel by neušetřil tolik, aby si na sebe vydělal.
Levné neoriginální baterce nevhodné pro stop-start dáváme nanejvýš rok. Ale třeba nás překvapí.
Při stavu 50 937 km náhle přestalo jít řadit. Zrovna ve chvíli, kdy jsme testovali schopnost litrového motoru tahat karavan. Nyní tak řešíme první vážnější závadu.
Byť vůz má elektronický senzor hladiny, olej pravidelně kontrolujeme. Jeho spotřeba zatím je maximálně 0,1 l na 10 000 km. Dolévání proto není potřeba.
Byť vůz má elektronický senzor hladiny, olej pravidelně kontrolujeme. Jeho spotřeba zatím je maximálně 0,1 l na 10 000 km. Dolévání proto není potřeba.
Z výroby byl náš vůz naplněn již olejem 0W-20, který jsme si v servisu vyžádali i pro další výměny.
Po sto tisících kilometrů se uvidí, zda moderní řídké oleje dostatečně chrání motor.
Po cestě na ženevský autosalon se nám vůz na německých dálnicích rojízděl až na tachometrových 220 km/h. Ve skutečnosti je to asi o 10 km/h méně.