Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: V polovině s jedním problémem
78
/
80
Prohlédnout znovu
Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: V polovině s jedním problémem
Dlouhodobý test na 100.000 km Škody Rapid Spaceback 1.0 TSI: V polovině s jedním problémem
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Zadání je potrápit litrový motor co nejvíc. V alpském průsmyku Cime de la Bondette vystoupal do 2802 metrů nad mořem redaktor Martin Jeník.
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Při stavu 50 937 km náhle přestalo jít řadit. Zrovna ve chvíli, kdy jsme testovali schopnost litrového motoru tahat karavan. Nyní tak řešíme první vážnější závadu.
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Opakovaně jsme vyzkoušeli i tahání přívěsu. Motor má síly dost, při manévrování vadí dlouhá zpátečka.
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Rapid pózuje před četnickou stanicí v Saint Tropez. Bude jeho test na 100 000 km hrdinným tažením, nebo spíš fraškou?
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI
|
acz
Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.
|
acz
Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.
|
acz
Vystouplá kanálová vpusť zasáhla bok pneumatiky a odnesl to i ráfek. Rána jak z děla, rameno nápravy i tlumič prý vydržely.
|
acz
Do selhání spojky byly jediným problémem chybové hlášky systému e-call, schopného přivolat vám pomoc při nehodě. Objevovaly se ze začátku nahodile a byly doprovázeny velmi hlasitým akustickým signálem i předčítáním závady syntetickým hlasem. Jenom ten nás
|
acz
Muší hřbitov na přídi svědčí o tom, že se s tím rozhodně nemažeme a jezdíme hodně rychle
|
acz
Ještě při průměrné rychlosti 100 km/h se vejdeme do šesti litrů. Ekojezdcům litr bere jen pět. Diesel by neušetřil tolik, aby si na sebe vydělal.
|
acz
Ještě při průměrné rychlosti 100 km/h se vejdeme do šesti litrů. Ekojezdcům litr bere jen pět. Diesel by neušetřil tolik, aby si na sebe vydělal.
|
acz
Levné neoriginální baterce nevhodné pro stop-start dáváme nanejvýš rok. Ale třeba nás překvapí.
|
acz
Při stavu 50 937 km náhle přestalo jít řadit. Zrovna ve chvíli, kdy jsme testovali schopnost litrového motoru tahat karavan. Nyní tak řešíme první vážnější závadu.
|
acz
Byť vůz má elektronický senzor hladiny, olej pravidelně kontrolujeme. Jeho spotřeba zatím je maximálně 0,1 l na 10 000 km. Dolévání proto není potřeba.
|
acz
Byť vůz má elektronický senzor hladiny, olej pravidelně kontrolujeme. Jeho spotřeba zatím je maximálně 0,1 l na 10 000 km. Dolévání proto není potřeba.
|
acz
Z výroby byl náš vůz naplněn již olejem 0W-20, který jsme si v servisu vyžádali i pro další výměny.
|
acz
Po sto tisících kilometrů se uvidí, zda moderní řídké oleje dostatečně chrání motor.
|
acz
Po cestě na ženevský autosalon se nám vůz na německých dálnicích rojízděl až na tachometrových 220 km/h. Ve skutečnosti je to asi o 10 km/h méně.
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid