Dlouhodobý test Renault Mégane 1.2 TCe – Balíme a vyrážíme

14/13
Zavřít
  • Dlouhodobý test Renault Mégane 1.2 TCe – Balíme a vyrážíme
    Dlouhodobý test Renault Mégane 1.2 TCe – Balíme a vyrážíme| Zdroj: acz
  • Zobrazení dvou funkcí je praktické, mapa ale ukazuje malý výřez a nejde upravit
    Zobrazení dvou funkcí je praktické, mapa ale ukazuje malý výřez a nejde upravit| Zdroj: acz
  • V módu celé obrazovky je z mapy vidět víc, ale ne moc podrobně, změnit opět nejde
    V módu celé obrazovky je z mapy vidět víc, ale ne moc podrobně, změnit opět nejde| Zdroj: acz
  • Pro nastavení většiny funkcí je třeba projít dvěma či třemi úrovněmi menu
    Pro nastavení většiny funkcí je třeba projít dvěma či třemi úrovněmi menu| Zdroj: acz
  • Ani nastupování do druhé řady není úplně pohodlné, sedák je hodně blízko středovému sloupku.
    Ani nastupování do druhé řady není úplně pohodlné, sedák je hodně blízko středovému sloupku.| Zdroj: acz
  • Místa na kolena není moc, podlaha je navíc nezvykle skloněná. Zastrčit chodidla můžeme, až když si řidič sedadlo povysune výš.
    Místa na kolena není moc, podlaha je navíc nezvykle skloněná. Zastrčit chodidla můžeme, až když si řidič sedadlo povysune výš.| Zdroj: acz
  • renault testy svetmotoru
    renault testy svetmotoru| Zdroj: acz
  • renault testy svetmotoru
    renault testy svetmotoru| Zdroj: acz
  • Při výpravách na reportáže kufr obstojí, výbavu fotografa pobere snadno. Pro rodinný provoz s malými dětmi je v něm ale těsno, zlepšením bude právě uvedené kombi Grandtour.
    Při výpravách na reportáže kufr obstojí, výbavu fotografa pobere snadno. Pro rodinný provoz s malými dětmi je v něm ale těsno, zlepšením bude právě uvedené kombi Grandtour.| Zdroj: acz
  • Přes kočárek s korbou už se nevejde zpátky horní plato. Při cestě v plném obsazení ho musíme nechat doma.
    Přes kočárek s korbou už se nevejde zpátky horní plato. Při cestě v plném obsazení ho musíme nechat doma.| Zdroj: acz
  • Plast na víku kufru lícuje příliš těsně a nemá dost velkou vůli na propružení, když ho prudčeji zabouchneme. Jeden už nám praskl, kufr raději zavíráme zlehka.
    Plast na víku kufru lícuje příliš těsně a nemá dost velkou vůli na propružení, když ho prudčeji zabouchneme. Jeden už nám praskl, kufr raději zavíráme zlehka.| Zdroj: acz
  • Plast na víku kufru lícuje příliš těsně a nemá dost velkou vůli na propružení, když ho prudčeji zabouchneme. Jeden už nám praskl, kufr raději zavíráme zlehka.
    Plast na víku kufru lícuje příliš těsně a nemá dost velkou vůli na propružení, když ho prudčeji zabouchneme. Jeden už nám praskl, kufr raději zavíráme zlehka.| Zdroj: acz
  • Stylové tvary s nízkým zadním oknem omezují i stíranou plochu
    Stylové tvary s nízkým zadním oknem omezují i stíranou plochu| Zdroj: acz
Dlouhodobý test Renault Mégane 1.2 TCe – Balíme a vyrážíme
Zobrazení dvou funkcí je praktické, mapa ale ukazuje malý výřez a nejde upravit
V módu celé obrazovky je z mapy vidět víc, ale ne moc podrobně, změnit opět nejde
Pro nastavení většiny funkcí je třeba projít dvěma či třemi úrovněmi menu
Ani nastupování do druhé řady není úplně pohodlné, sedák je hodně blízko středovému sloupku.
Místa na kolena není moc, podlaha je navíc nezvykle skloněná. Zastrčit chodidla můžeme, až když si řidič sedadlo povysune výš.
renault testy svetmotoru
renault testy svetmotoru
Při výpravách na reportáže kufr obstojí, výbavu fotografa pobere snadno. Pro rodinný provoz s malými dětmi je v něm ale těsno, zlepšením bude právě uvedené kombi Grandtour.
Přes kočárek s korbou už se nevejde zpátky horní plato. Při cestě v plném obsazení ho musíme nechat doma.
Plast na víku kufru lícuje příliš těsně a nemá dost velkou vůli na propružení, když ho prudčeji zabouchneme. Jeden už nám praskl, kufr raději zavíráme zlehka.
Plast na víku kufru lícuje příliš těsně a nemá dost velkou vůli na propružení, když ho prudčeji zabouchneme. Jeden už nám praskl, kufr raději zavíráme zlehka.
Stylové tvary s nízkým zadním oknem omezují i stíranou plochu