Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet – První pohled nestačí

1/102
Přehled fotografií
Zavřít
  • Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet – První pohled nestačí
    Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet – První pohled nestačí| Zdroj: acz
  • Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet
    Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet| Zdroj: acz
  • Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet
    Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet| Zdroj: acz
  • Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet
    Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet| Zdroj: acz
  • Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet
    Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet| Zdroj: acz
  • Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet
    Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet| Zdroj: acz
  • Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet
    Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet| Zdroj: acz
  • V rámci modernizace se zkvalitnil displej na středovém panelu a zlepšila se čitelnost přístrojového štítu.Fiat 500X
    V rámci modernizace se zkvalitnil displej na středovém panelu a zlepšila se čitelnost přístrojového štítu.Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Design interiéru navazuje na povedený vzhled celého vozu. Vyzdvihujeme u něj nejen estetickou povedenost, ale také použití kvalitních materiálů nebo lakovaného panelu, který vnitřek oživuje.
    Design interiéru navazuje na povedený vzhled celého vozu. Vyzdvihujeme u něj nejen estetickou povedenost, ale také použití kvalitních materiálů nebo lakovaného panelu, který vnitřek oživuje.| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Manuální převodovka fi atu sice nabízí šest rychlostí, ale při 130 km/h točí na nejvyšší kvalt skoro stejně jako vitara
    Manuální převodovka fi atu sice nabízí šest rychlostí, ale při 130 km/h točí na nejvyšší kvalt skoro stejně jako vitara| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Za volantem pětistovky jsme se okamžitě uvelebili, protože poskytuje řidiči sportovnější posez a hlavici řadicí páky blízko volantu. Výhled dozadu ale není zrovna ideální.
    Za volantem pětistovky jsme se okamžitě uvelebili, protože poskytuje řidiči sportovnější posez a hlavici řadicí páky blízko volantu. Výhled dozadu ale není zrovna ideální.| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Vzadu se nám zamlouvaly dlouhé sedáky, které výborně podepírají stehna cestujících, a vpředu nás fi at potěšil sedadly se slušným bočním vedením.
    Vzadu se nám zamlouvaly dlouhé sedáky, které výborně podepírají stehna cestujících, a vpředu nás fi at potěšil sedadly se slušným bočním vedením.| Zdroj: acz
  • V malém italském SUV se fi gurant s výškou 174 cm cítil o něco stísněněji. Do kabiny malými okny neproniká tolik světla, a navíc je interiér proti vitaře ve všech směrech menší.
    V malém italském SUV se fi gurant s výškou 174 cm cítil o něco stísněněji. Do kabiny malými okny neproniká tolik světla, a navíc je interiér proti vitaře ve všech směrech menší.| Zdroj: acz
  • Skvělé je, že se do držáku v předních dveří vejde velká PET láhev. Jenže zabere téměř celou kapsu, takže už do ní nic nedáte.
    Skvělé je, že se do držáku v předních dveří vejde velká PET láhev. Jenže zabere téměř celou kapsu, takže už do ní nic nedáte.| Zdroj: acz
  • Fiat naštěstí nabízí i jinou možnost – dvojitou schránku před spolujezdcem.
    Fiat naštěstí nabízí i jinou možnost – dvojitou schránku před spolujezdcem.| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Že by byl Fiat 500X extrémně pohodlný, rozhodně říci nemůžeme. Na drobných nerovnostech a třeba i příčných spárách nezbedně poskakuje. Na vysoké SUV na oplátku nabízí slušnou stabilitu a jemný zásah stabilizace do jízdy v limitních situacích.
    Že by byl Fiat 500X extrémně pohodlný, rozhodně říci nemůžeme. Na drobných nerovnostech a třeba i příčných spárách nezbedně poskakuje. Na vysoké SUV na oplátku nabízí slušnou stabilitu a jemný zásah stabilizace do jízdy v limitních situacích.| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Pirelli Sottozero 3 215/55 R17
    Pneumatiky v testu: Pirelli Sottozero 3 215/55 R17| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Ve standardu dostanete sadu na rychlou opravu pneumatik, za rezervní kolo se připlácí. Plnohodnotné stojí 4500 Kč a vzadu zabere hodně místa. Kufr s ním by se podle našich měření mohl zmenšit o dalších padesát litrů.
    Ve standardu dostanete sadu na rychlou opravu pneumatik, za rezervní kolo se připlácí. Plnohodnotné stojí 4500 Kč a vzadu zabere hodně místa. Kufr s ním by se podle našich měření mohl zmenšit o dalších padesát litrů.| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Zcela nový přeplňovaný litrový tříválec využívá přímé vstřikování paliva a hydraulické proměnné časování a zdvih sacích ventilů MultiAir.
    Zcela nový přeplňovaný litrový tříválec využívá přímé vstřikování paliva a hydraulické proměnné časování a zdvih sacích ventilů MultiAir.| Zdroj: acz
  • Výkon 88 kW je slušná hodnota, stejně jako točivý moment 190 Nm. Dynamiku trochu sráží vysoká hmotnost fi atu, který je o 160 kg těžší než suzuki.
    Výkon 88 kW je slušná hodnota, stejně jako točivý moment 190 Nm. Dynamiku trochu sráží vysoká hmotnost fi atu, který je o 160 kg těžší než suzuki.| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Po modernizaci dostal fi at světlomety Full LED – pro S-Design standard – a lakovaný střed do zadních skupinovek
    Po modernizaci dostal fi at světlomety Full LED – pro S-Design standard – a lakovaný střed do zadních skupinovek| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Po modernizaci dostal fi at světlomety Full LED – pro S-Design standard – a lakovaný střed do zadních skupinovek
    Po modernizaci dostal fi at světlomety Full LED – pro S-Design standard – a lakovaný střed do zadních skupinovek| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Fiat 500X
    Fiat 500X| Zdroj: acz
  • Pětistovka s označením X se může pyšnit zadní víceprvkovou nápravou. Složitější konstrukce propůjčuje vozu o něco lepší stabilitu v zatáčkách, ale rozdíl není zase až tak znatelný.
    Pětistovka s označením X se může pyšnit zadní víceprvkovou nápravou. Složitější konstrukce propůjčuje vozu o něco lepší stabilitu v zatáčkách, ale rozdíl není zase až tak znatelný.| Zdroj: acz
  • Ani přepracování grafi ky přístrojů nepomohlo. Ty jsou nyní hůře čitelné. Displej multimediálního systému by měl být blíž zornému poli řidiče.
    Ani přepracování grafi ky přístrojů nepomohlo. Ty jsou nyní hůře čitelné. Displej multimediálního systému by měl být blíž zornému poli řidiče.| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara sází na mnohem jednodušší linie. Po modernizaci dostalo měkčenou vrchní část palubky, ale i tak se v něm cítíme jako ve výrazně levnějším voze.
    Suzuki Vitara sází na mnohem jednodušší linie. Po modernizaci dostalo měkčenou vrchní část palubky, ale i tak se v něm cítíme jako ve výrazně levnějším voze.| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Pět rychlostí bohatě stačí, protože agregát má dostatek síly v širokém spektru otáček. Potěšila nás také přesností
    Pět rychlostí bohatě stačí, protože agregát má dostatek síly v širokém spektru otáček. Potěšila nás také přesností| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Pozice řidiče za volantem je o něco vyšší. Po přesednutí z jednoho vozu do druhého jsme si připadali jako na kozlíku. Ale určitě to není špatně, zase jsme měli lepší výhled a přehled o tom, co se děje kolem.
    Pozice řidiče za volantem je o něco vyšší. Po přesednutí z jednoho vozu do druhého jsme si připadali jako na kozlíku. Ale určitě to není špatně, zase jsme měli lepší výhled a přehled o tom, co se děje kolem.| Zdroj: acz
  • Vitara je sice zhruba o devět centimetrů kratší a musí si vystačit i s menším rozvorem náprav, ale uvnitř nabídne všem cestujícím více životního prostoru. Vzadu jsme objevili dostatek místa před koleny i nad hlavou, takže se do druhé řady nemusejí bát usa
    Vitara je sice zhruba o devět centimetrů kratší a musí si vystačit i s menším rozvorem náprav, ale uvnitř nabídne všem cestujícím více životního prostoru. Vzadu jsme objevili dostatek místa před koleny i nad hlavou, takže se do druhé řady nemusejí bát usa| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Kapsa ve dveřích také pojme velkou láhev a zůstane i místo na drobnosti.
    Kapsa ve dveřích také pojme velkou láhev a zůstane i místo na drobnosti.| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Jízdní vlastnosti vitary nám vyhovovaly více. Při vyhýbacím manévru mezi kužely se sice o chvilku dříve rozvlní a ESP tvrdě zakročí, ale při běžném cestování normální rychlostí z ně vyzařuje jistota. Navíc je výrazně pohodlnější a vyhovovalo nám i její tu
    Jízdní vlastnosti vitary nám vyhovovaly více. Při vyhýbacím manévru mezi kužely se sice o chvilku dříve rozvlní a ESP tvrdě zakročí, ale při běžném cestování normální rychlostí z ně vyzařuje jistota. Navíc je výrazně pohodlnější a vyhovovalo nám i její tu| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Nokian WR 04 215/55 R17
    Pneumatiky v testu: Nokian WR 04 215/55 R17| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Vitara je v nabídce prostoru pro přepravu zavazadel velkorysejší, i když i ona za premianty třídy o nějaký ten litr zaostává. Udávaných 375 litrů je slušná hodnota a odpovídá našemu měření.
    Vitara je v nabídce prostoru pro přepravu zavazadel velkorysejší, i když i ona za premianty třídy o nějaký ten litr zaostává. Udávaných 375 litrů je slušná hodnota a odpovídá našemu měření.| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki totiž má dvojitou podlahu. Prostor pod ní můžete využít k uložení dalšího nákladu, protože ho nezabírala rezerva. Také japonská značka vám ve standardu nadělí pouze sadu na opravu plášťů.
    Suzuki totiž má dvojitou podlahu. Prostor pod ní můžete využít k uložení dalšího nákladu, protože ho nezabírala rezerva. Také japonská značka vám ve standardu nadělí pouze sadu na opravu plášťů.| Zdroj: acz
  • Suzuki se do downsizingu pustilo podstatně dříve a přeplňovaný litr s třemi válci představilo již v roce 2015.
    Suzuki se do downsizingu pustilo podstatně dříve a přeplňovaný litr s třemi válci představilo již v roce 2015.| Zdroj: acz
  • Ve vitaře má tento agregát výkon 82 kW, což není moc, a neuchvátí ani točivým momentem 170 Nm. Jeho předností je spíš kultivovaný chod a příznivá reálná spotřeba.
    Ve vitaře má tento agregát výkon 82 kW, což není moc, a neuchvátí ani točivým momentem 170 Nm. Jeho předností je spíš kultivovaný chod a příznivá reálná spotřeba.| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki vybavilo faceliftovanou vitaru přepracovanou maskou, nárazníkem a novým složením zadních světel
    Suzuki vybavilo faceliftovanou vitaru přepracovanou maskou, nárazníkem a novým složením zadních světel| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki vybavilo faceliftovanou vitaru přepracovanou maskou, nárazníkem a novým složením zadních světel
    Suzuki vybavilo faceliftovanou vitaru přepracovanou maskou, nárazníkem a novým složením zadních světel| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • U japonského malého SUV jsme byli trochu zklamáni kvalitou. Odhalené plechy na víku kufru nebo šrouby nesvědčí o pečlivé výrobě.
    U japonského malého SUV jsme byli trochu zklamáni kvalitou. Odhalené plechy na víku kufru nebo šrouby nesvědčí o pečlivé výrobě.| Zdroj: acz
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: acz
  • Japonci v případě vitary vsadili na jednodušší zadní nápravu s vlečenými rameny a torzní příčkou. Jde o levnější a lehčí řešení a Suzuki nám ukázalo, že bohatě stačí. Navíc se bude lépe udržovat.
    Japonci v případě vitary vsadili na jednodušší zadní nápravu s vlečenými rameny a torzní příčkou. Jde o levnější a lehčí řešení a Suzuki nám ukázalo, že bohatě stačí. Navíc se bude lépe udržovat.| Zdroj: acz
Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet – První pohled nestačí
Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet
Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet
Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet
Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet
Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet
Fiat 500X 1.0 FireFly vs. Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet
V rámci modernizace se zkvalitnil displej na středovém panelu a zlepšila se čitelnost přístrojového štítu.Fiat 500X
Fiat 500X
Design interiéru navazuje na povedený vzhled celého vozu. Vyzdvihujeme u něj nejen estetickou povedenost, ale také použití kvalitních materiálů nebo lakovaného panelu, který vnitřek oživuje.
Fiat 500X
Fiat 500X
Fiat 500X
Manuální převodovka fi atu sice nabízí šest rychlostí, ale při 130 km/h točí na nejvyšší kvalt skoro stejně jako vitara
Fiat 500X
Fiat 500X
Fiat 500X
Fiat 500X
Fiat 500X
Za volantem pětistovky jsme se okamžitě uvelebili, protože poskytuje řidiči sportovnější posez a hlavici řadicí páky blízko volantu. Výhled dozadu ale není zrovna ideální.
Fiat 500X
Vzadu se nám zamlouvaly dlouhé sedáky, které výborně podepírají stehna cestujících, a vpředu nás fi at potěšil sedadly se slušným bočním vedením.
V malém italském SUV se fi gurant s výškou 174 cm cítil o něco stísněněji. Do kabiny malými okny neproniká tolik světla, a navíc je interiér proti vitaře ve všech směrech menší.
Skvělé je, že se do držáku v předních dveří vejde velká PET láhev. Jenže zabere téměř celou kapsu, takže už do ní nic nedáte.
Fiat naštěstí nabízí i jinou možnost – dvojitou schránku před spolujezdcem.
Fiat 500X
Fiat 500X
Fiat 500X
Že by byl Fiat 500X extrémně pohodlný, rozhodně říci nemůžeme. Na drobných nerovnostech a třeba i příčných spárách nezbedně poskakuje. Na vysoké SUV na oplátku nabízí slušnou stabilitu a jemný zásah stabilizace do jízdy v limitních situacích.
Fiat 500X
Fiat 500X
Pneumatiky v testu: Pirelli Sottozero 3 215/55 R17
Fiat 500X
Fiat 500X
Ve standardu dostanete sadu na rychlou opravu pneumatik, za rezervní kolo se připlácí. Plnohodnotné stojí 4500 Kč a vzadu zabere hodně místa. Kufr s ním by se podle našich měření mohl zmenšit o dalších padesát litrů.
Fiat 500X
Zcela nový přeplňovaný litrový tříválec využívá přímé vstřikování paliva a hydraulické proměnné časování a zdvih sacích ventilů MultiAir.
Výkon 88 kW je slušná hodnota, stejně jako točivý moment 190 Nm. Dynamiku trochu sráží vysoká hmotnost fi atu, který je o 160 kg těžší než suzuki.
Fiat 500X
Fiat 500X
Fiat 500X
Fiat 500X
Fiat 500X
Fiat 500X
Po modernizaci dostal fi at světlomety Full LED – pro S-Design standard – a lakovaný střed do zadních skupinovek
Fiat 500X
Fiat 500X
Fiat 500X
Po modernizaci dostal fi at světlomety Full LED – pro S-Design standard – a lakovaný střed do zadních skupinovek
Fiat 500X
Fiat 500X
Fiat 500X
Pětistovka s označením X se může pyšnit zadní víceprvkovou nápravou. Složitější konstrukce propůjčuje vozu o něco lepší stabilitu v zatáčkách, ale rozdíl není zase až tak znatelný.
Ani přepracování grafi ky přístrojů nepomohlo. Ty jsou nyní hůře čitelné. Displej multimediálního systému by měl být blíž zornému poli řidiče.
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara sází na mnohem jednodušší linie. Po modernizaci dostalo měkčenou vrchní část palubky, ale i tak se v něm cítíme jako ve výrazně levnějším voze.
Suzuki Vitara
Pět rychlostí bohatě stačí, protože agregát má dostatek síly v širokém spektru otáček. Potěšila nás také přesností
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Pozice řidiče za volantem je o něco vyšší. Po přesednutí z jednoho vozu do druhého jsme si připadali jako na kozlíku. Ale určitě to není špatně, zase jsme měli lepší výhled a přehled o tom, co se děje kolem.
Vitara je sice zhruba o devět centimetrů kratší a musí si vystačit i s menším rozvorem náprav, ale uvnitř nabídne všem cestujícím více životního prostoru. Vzadu jsme objevili dostatek místa před koleny i nad hlavou, takže se do druhé řady nemusejí bát usa
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Kapsa ve dveřích také pojme velkou láhev a zůstane i místo na drobnosti.
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Jízdní vlastnosti vitary nám vyhovovaly více. Při vyhýbacím manévru mezi kužely se sice o chvilku dříve rozvlní a ESP tvrdě zakročí, ale při běžném cestování normální rychlostí z ně vyzařuje jistota. Navíc je výrazně pohodlnější a vyhovovalo nám i její tu
Suzuki Vitara
Pneumatiky v testu: Nokian WR 04 215/55 R17
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Vitara je v nabídce prostoru pro přepravu zavazadel velkorysejší, i když i ona za premianty třídy o nějaký ten litr zaostává. Udávaných 375 litrů je slušná hodnota a odpovídá našemu měření.
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki totiž má dvojitou podlahu. Prostor pod ní můžete využít k uložení dalšího nákladu, protože ho nezabírala rezerva. Také japonská značka vám ve standardu nadělí pouze sadu na opravu plášťů.
Suzuki se do downsizingu pustilo podstatně dříve a přeplňovaný litr s třemi válci představilo již v roce 2015.
Ve vitaře má tento agregát výkon 82 kW, což není moc, a neuchvátí ani točivým momentem 170 Nm. Jeho předností je spíš kultivovaný chod a příznivá reálná spotřeba.
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Suzuki vybavilo faceliftovanou vitaru přepracovanou maskou, nárazníkem a novým složením zadních světel
Suzuki Vitara
Suzuki vybavilo faceliftovanou vitaru přepracovanou maskou, nárazníkem a novým složením zadních světel
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
U japonského malého SUV jsme byli trochu zklamáni kvalitou. Odhalené plechy na víku kufru nebo šrouby nesvědčí o pečlivé výrobě.
Suzuki Vitara
Japonci v případě vitary vsadili na jednodušší zadní nápravu s vlečenými rameny a torzní příčkou. Jde o levnější a lehčí řešení a Suzuki nám ukázalo, že bohatě stačí. Navíc se bude lépe udržovat.