Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo – Divoká změť genů

13/95
Zavřít
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo – Divoká změť genů
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo – Divoká změť genů| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel se drží osvědčené klasiky otevírání kufru nahoru – vyšší postavy by si ale měly dát pozor, protože víko se zvedá jen do výšky 184 cm.
    Opel se drží osvědčené klasiky otevírání kufru nahoru – vyšší postavy by si ale měly dát pozor, protože víko se zvedá jen do výšky 184 cm.| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Jednoduše tvarovaná palubní deska těží z příkladného rozvržení ovladačů – středová obrazovka je ideálně v zorném poli řidiče, materiály a zpracování výborné a přístroje přehledné.
    Jednoduše tvarovaná palubní deska těží z příkladného rozvržení ovladačů – středová obrazovka je ideálně v zorném poli řidiče, materiály a zpracování výborné a přístroje přehledné.| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Řazení fordu se vyznačuje krátkými a přesnými drahami. Páka je ale umístěna zbytečně nízko.
    Řazení fordu se vyznačuje krátkými a přesnými drahami. Páka je ale umístěna zbytečně nízko.| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.
    Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.| Zdroj: acz
  • Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.
    Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.| Zdroj: acz
  • Řidič si však za volantem připadá, jako by seděl na kozlíku.
    Řidič si však za volantem připadá, jako by seděl na kozlíku.| Zdroj: acz
  • Ecosport na délku měří jen 4096 mm. Ani proto nepřekvapí, že prostorem v podélném směru za opelem lehce ztrácí, ale i tak nabídne před koleny slušnou porci volného místa. Vzadu se nám také zamlouvají dlouhé sedáky, které dobře podepírají stehna.
    Ecosport na délku měří jen 4096 mm. Ani proto nepřekvapí, že prostorem v podélném směru za opelem lehce ztrácí, ale i tak nabídne před koleny slušnou porci volného místa. Vzadu se nám také zamlouvají dlouhé sedáky, které dobře podepírají stehna.| Zdroj: acz
  • Pochvalu si zaslouží i rozměry a tvar sedadel v přední části.
    Pochvalu si zaslouží i rozměry a tvar sedadel v přední části.| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ecosport nabídne šuplík pod sedadlem spolujezdce nebo přihrádky vedle zadního sedáku. V ní své místo nalezl i konektor, jenž lze použít na dobíjení mobilů a tabletů.
    Ecosport nabídne šuplík pod sedadlem spolujezdce nebo přihrádky vedle zadního sedáku. V ní své místo nalezl i konektor, jenž lze použít na dobíjení mobilů a tabletů.| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Tuhý a pevný podvozek zvládne i náročnější terén, tlumiče si poradí i s velkými hrboly, ale i na hladké silnici drobně poskakuje. Stabilizace při slalomu zasahuje intenzivně.
    Tuhý a pevný podvozek zvládne i náročnější terén, tlumiče si poradí i s velkými hrboly, ale i na hladké silnici drobně poskakuje. Stabilizace při slalomu zasahuje intenzivně.| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Velikostí patří kufr do průměru.
    Velikostí patří kufr do průměru.| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Přeplňovaný litrový tříválec se usadil v mnoha modelech Fordu a také v ecosportu odvádí dobrou práci. Vzhledem k výkonu 92 kW bychom u něj očekávali snad trochu lepší dynamiku.
    Přeplňovaný litrový tříválec se usadil v mnoha modelech Fordu a také v ecosportu odvádí dobrou práci. Vzhledem k výkonu 92 kW bychom u něj očekávali snad trochu lepší dynamiku.| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Vredestein Sportrack 205/50 R17
    Pneumatiky v testu: Vredestein Sportrack 205/50 R17| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
    Ford Ecosport 1.0 EcoBoost| Zdroj: acz
  • Specialitou ecosportu je otevírání pátých dveří do boku, což může být v některých případech výhoda, ale negativa převažují. Ford dostal toto řešení kvůli tomu, že případné rezervní kolo je umístěno na nich.
    Specialitou ecosportu je otevírání pátých dveří do boku, což může být v některých případech výhoda, ale negativa převažují. Ford dostal toto řešení kvůli tomu, že případné rezervní kolo je umístěno na nich.| Zdroj: acz
  • Analogové přístroje s rámováním jsou dobře čitelné. Také s jeho interiérem jsme spokojeni. Škoda drobných ergonomických nedostatků.
    Analogové přístroje s rámováním jsou dobře čitelné. Také s jeho interiérem jsme spokojeni. Škoda drobných ergonomických nedostatků.| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Palubní deska crosslandu svým tvarem odráží aktuální styl Opelu a nám se líbí její vlnité linie.
    Palubní deska crosslandu svým tvarem odráží aktuální styl Opelu a nám se líbí její vlnité linie.| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel ale bohužel zdědil i nepříliš povedené řazení. Alespoň že hlavice je blízko volantu.
    Opel ale bohužel zdědil i nepříliš povedené řazení. Alespoň že hlavice je blízko volantu.| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Pozice za volantem se nám líbila, protože se blíží běžným osobním vozům, přední sedadla by mohla být širší.
    Pozice za volantem se nám líbila, protože se blíží běžným osobním vozům, přední sedadla by mohla být širší.| Zdroj: acz
  • Dostatek místa před koleny a nad hlavou – to jsou hlavní přednosti Opelu Crossland X. Usadit do druhé řady trojici dospělých cestujících nebude ani v jeho případě jednoduché – ztěžuje ho i nepraktické uchycení prostředního pásu do střechy.
    Dostatek místa před koleny a nad hlavou – to jsou hlavní přednosti Opelu Crossland X. Usadit do druhé řady trojici dospělých cestujících nebude ani v jeho případě jednoduché – ztěžuje ho i nepraktické uchycení prostředního pásu do střechy.| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Silný benzinový crossland již můžete mít od výbavy Enjoy. Proti fordu je výrazně chudší, ale v příplatkových prvcích najdete dokonce i indukční dobíjení mobilů nebo průhledový displej.
    Silný benzinový crossland již můžete mít od výbavy Enjoy. Proti fordu je výrazně chudší, ale v příplatkových prvcích najdete dokonce i indukční dobíjení mobilů nebo průhledový displej.| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Silný benzinový crossland již můžete mít od výbavy Enjoy. Proti fordu je výrazně chudší, ale v příplatkových prvcích najdete dokonce i indukční dobíjení mobilů nebo průhledový displej.
    Silný benzinový crossland již můžete mít od výbavy Enjoy. Proti fordu je výrazně chudší, ale v příplatkových prvcích najdete dokonce i indukční dobíjení mobilů nebo průhledový displej.| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Dlouhá loketní opěrka sice zvyšuje řidičovo pohodlí, ale abyste se dostali do schránky pod ní, musíte ji vyklopit nahoru.
    Dlouhá loketní opěrka sice zvyšuje řidičovo pohodlí, ale abyste se dostali do schránky pod ní, musíte ji vyklopit nahoru.| Zdroj: acz
  • Výhrady máme k výplním zadních dveří. Titěrná opěrka je nepoužitelná a cestující má loket spíše v prohlubni sloužící i jako madlo.
    Výhrady máme k výplním zadních dveří. Titěrná opěrka je nepoužitelná a cestující má loket spíše v prohlubni sloužící i jako madlo.| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Crossland nás potěšil plavnější jízdou na pěkné vozovce a zahanbit se nedá ani mezi kužely. Na větších nerovnostech ale rány procházejí celým vozem.
    Crossland nás potěšil plavnější jízdou na pěkné vozovce a zahanbit se nedá ani mezi kužely. Na větších nerovnostech ale rány procházejí celým vozem.| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Kufr crosslandu se nám zamlouvá pravidelným tvarem s rovnými boky, a hlavně objemem 410 litrů, což je jedna z nejlepších hodnot v segmentu.
    Kufr crosslandu se nám zamlouvá pravidelným tvarem s rovnými boky, a hlavně objemem 410 litrů, což je jedna z nejlepších hodnot v segmentu.| Zdroj: acz
  • Příplatkové náhradní kolo se vejde pod podlahu.
    Příplatkové náhradní kolo se vejde pod podlahu.| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Dvanáctistovka s výkonem 96 kW vznikla v projekčních kancelářích francouzského koncernu PSA a crossland ji sdílí s konstrukčně shodným Citroënem C3 Aircross. Síly má na rozdávání.
    Dvanáctistovka s výkonem 96 kW vznikla v projekčních kancelářích francouzského koncernu PSA a crossland ji sdílí s konstrukčně shodným Citroënem C3 Aircross. Síly má na rozdávání.| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T001 215/50 R18
    Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T001 215/50 R18| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
  • Opel Crossland X 1.2 Turbo
    Opel Crossland X 1.2 Turbo| Zdroj: acz
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo – Divoká změť genů
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost vs. Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel se drží osvědčené klasiky otevírání kufru nahoru – vyšší postavy by si ale měly dát pozor, protože víko se zvedá jen do výšky 184 cm.
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Jednoduše tvarovaná palubní deska těží z příkladného rozvržení ovladačů – středová obrazovka je ideálně v zorném poli řidiče, materiály a zpracování výborné a přístroje přehledné.
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Řazení fordu se vyznačuje krátkými a přesnými drahami. Páka je ale umístěna zbytečně nízko.
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.
Ecosport v edici Titanium Top je napěchován komfortními prvky. Dostanete automatickou klimatizaci, multimediální systém s 8palcovou dotykovou obrazovkou nebo vyhřívání sedadel, volantu a čelního skla.
Řidič si však za volantem připadá, jako by seděl na kozlíku.
Ecosport na délku měří jen 4096 mm. Ani proto nepřekvapí, že prostorem v podélném směru za opelem lehce ztrácí, ale i tak nabídne před koleny slušnou porci volného místa. Vzadu se nám také zamlouvají dlouhé sedáky, které dobře podepírají stehna.
Pochvalu si zaslouží i rozměry a tvar sedadel v přední části.
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ecosport nabídne šuplík pod sedadlem spolujezdce nebo přihrádky vedle zadního sedáku. V ní své místo nalezl i konektor, jenž lze použít na dobíjení mobilů a tabletů.
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Tuhý a pevný podvozek zvládne i náročnější terén, tlumiče si poradí i s velkými hrboly, ale i na hladké silnici drobně poskakuje. Stabilizace při slalomu zasahuje intenzivně.
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Velikostí patří kufr do průměru.
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Přeplňovaný litrový tříválec se usadil v mnoha modelech Fordu a také v ecosportu odvádí dobrou práci. Vzhledem k výkonu 92 kW bychom u něj očekávali snad trochu lepší dynamiku.
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Pneumatiky v testu: Vredestein Sportrack 205/50 R17
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Ford Ecosport 1.0 EcoBoost
Specialitou ecosportu je otevírání pátých dveří do boku, což může být v některých případech výhoda, ale negativa převažují. Ford dostal toto řešení kvůli tomu, že případné rezervní kolo je umístěno na nich.
Analogové přístroje s rámováním jsou dobře čitelné. Také s jeho interiérem jsme spokojeni. Škoda drobných ergonomických nedostatků.
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Palubní deska crosslandu svým tvarem odráží aktuální styl Opelu a nám se líbí její vlnité linie.
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel ale bohužel zdědil i nepříliš povedené řazení. Alespoň že hlavice je blízko volantu.
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Pozice za volantem se nám líbila, protože se blíží běžným osobním vozům, přední sedadla by mohla být širší.
Dostatek místa před koleny a nad hlavou – to jsou hlavní přednosti Opelu Crossland X. Usadit do druhé řady trojici dospělých cestujících nebude ani v jeho případě jednoduché – ztěžuje ho i nepraktické uchycení prostředního pásu do střechy.
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Silný benzinový crossland již můžete mít od výbavy Enjoy. Proti fordu je výrazně chudší, ale v příplatkových prvcích najdete dokonce i indukční dobíjení mobilů nebo průhledový displej.
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Silný benzinový crossland již můžete mít od výbavy Enjoy. Proti fordu je výrazně chudší, ale v příplatkových prvcích najdete dokonce i indukční dobíjení mobilů nebo průhledový displej.
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Dlouhá loketní opěrka sice zvyšuje řidičovo pohodlí, ale abyste se dostali do schránky pod ní, musíte ji vyklopit nahoru.
Výhrady máme k výplním zadních dveří. Titěrná opěrka je nepoužitelná a cestující má loket spíše v prohlubni sloužící i jako madlo.
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Crossland nás potěšil plavnější jízdou na pěkné vozovce a zahanbit se nedá ani mezi kužely. Na větších nerovnostech ale rány procházejí celým vozem.
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Kufr crosslandu se nám zamlouvá pravidelným tvarem s rovnými boky, a hlavně objemem 410 litrů, což je jedna z nejlepších hodnot v segmentu.
Příplatkové náhradní kolo se vejde pod podlahu.
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Dvanáctistovka s výkonem 96 kW vznikla v projekčních kancelářích francouzského koncernu PSA a crossland ji sdílí s konstrukčně shodným Citroënem C3 Aircross. Síly má na rozdávání.
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Pneumatiky v testu: Bridgestone Turanza T001 215/50 R18
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo
Opel Crossland X 1.2 Turbo